Beskrivelse af stilling:
Vi mangler hjælp til at varetage administrationen af vores abonnementer til alarmkunder.
Herunder: Fakturering, oprettelse af nye abonnementer, besvare og håndtere opsigelser, ejerskifter, PBS oprettelser, rykke eventuelle skyldnere, m.m
Vi forestiller os at du kommer fast 1 dag om ugen på vores adresse.
Vi anvender Navision (En branche variant der hedder Artesa)
Om vores virksomhed:
Vi er en landsdækkende sikringsvirksomhed beliggende i Lystrup ved Århus.
Vi har eksisteret siden 1995 og er ISO9001 certificeret gennem Sikkerhedsbranchen
Vores kunder er både privat og erhverv.
Se mere på: www.absalarm.dk
Dine nødvendige færdigheder:
Erfaren bruger at IT, herunder mail og Exel
Det vil være en fordel (men ikke et krav) hvis du har kendskab til Navision.
Du arbejder struktureret og målrettet og leverer en god kvalitet i dit arbejde.
Du er venlig, imødekommende og overholder dine aftaler.
Du overholder deadlines.
Oprettet:
18-06-2018 - kl. 10.25
Afregningsform:
Pris pr. time
Timepris (ekskl. moms):
300 kr. - 1.000 kr.
Varighed:
Over 1 år
Timer pr. uge:
5 - 10 timer
Kategori:
Økonomi & Ledelse -
Div. Økonomi & Ledelse
Annoncen udløber::
18-07-2018