Freelance stilling: E-commerce manager deltid

Beskrivelse af stilling:

Deltidsstilling som E-Commerce Manager til niche- og livsstilsbrand i rivende udvikling

I ALTANBUTIKKEN har vi gennem de seneste 5 år oplevet et stigende salg - bl.a. gennem et øget fokus på vores online platforme i både Danmark og udlandet. For at kunne følge med den øgede efterspørgsel - og for at sikre fortsat vækst - søger vi nu en E-Commerce Manager, der vil med os ombord på vores spændende rejse.

JOBBET: Du vil som E-Commerce Manager få hovedansvaret for vores E-Commerce strategi. Hovedopgaven vil være at styre og forbedre vores online platforme i Danmark og udlandet ved at skabe øget trafik og vækst i vores online salg.

PRIMÆRE ARBEJDSOPGAVER: • Udvikle og implementere vores E-Commerce strategi • Løbende identificere nye muligheder og arbejde med konceptudvikling heraf • Initiere og styre udviklingsprojekter relateret til vores online platforme • Vedligeholde og optimere strukturen, indholdet og funktionerne på vores online platforme, bl.a. vha. A/B split tests mv. • Kontinueret fokus på købs-flow gennem konverteringsoptimering og usability • Styre, optimere og udvikle online markedsføring i relation til E-Commerce og skabe sammenhæng her imellem • Fin-tuning af de forskellige sites vedrørende AdWords og relevante søgemaskiner

KVALIFIKATIONER: • Du har E-Commerce erfaring med gode resultater. • Du er på hjemmebane i den digitale verden, og du brænder for at gøre en forskel inden for online salg. • Du evner at arbejde både på et strategisk niveau i forhold til udvikling af E-Commerce platformen, samt på et mere analytisk og praktisk niveau i forhold til kommercielle aktiviteter og digitale kampagner. • Du er resultatorienteret og proaktiv, og har en udpræget sans for at få tingene til at lykkes, såvel internt som eksternt. • Du er god til at opbygge relationer, og du formår at samarbejde på tværs af virksomheden. • Du kommunikerer flydende på både dansk og engelsk.

VI TILBYDER et spændende og udfordrende job med muligheder for faglig og personlig udvikling med gode muligheder for at præge udviklingen i vores voksende virksomhed. Vi er en lille virksomhed og arbejder alle tæt for at skabe de bedste forudsætninger for vores kunder. Derfor værdsætter vi også et stærkt kollegialt sammenhold med fælles arrangementer, samt et miljø hvor arbejdsgangene og strukturen er flad.
TILTRÆDELSE snarest muligt og løn efter kvalifikationer. Stillingen er i første omgang tiltænkt 10-15 timer om ugen. Arbejdet giver mulighed for både at arbejde hjemmefra, samt være en del af vores nye kontor i Greve.
INTERESSERET?, Send din ansøgning samt CV hurtigst muligt til hans@altanbutikken.dk - vi indkalder løbende til samtaler. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte medejer Hans Kristensen på telefon 40 59 28 00.
ANSØGNINGSFRIST: Vi ansætter løbende – Med tiltrædelse hurtigst muligt.

Om vores virksomhed:

Altanbutikken handler med egne udviklede produkter til altanen samt varer fra andre leverandører med relevans for en altan.

Dine nødvendige færdigheder:

se beskriv stillingen

Oprettet:

22-01-2019 - kl. 14.53

Udbyders navn:

Altanbutikken Aps

Afregningsform:

Fast pris

Anslået budget (ekskl. moms):

500 kr. - 5.000 kr.

Kategori:

SEO -  Linkbuilding

Annoncen udløber::

21-02-2019

Relaterede opgaver

Ansøg om stilling

Kan du løse denne opgave? Giv dit bud nu! Tilmeld dig gratis eller log ind – Klik her

Fortæl hvorfor du skal have stillingen:

Vedhæft evt. filer

  • Vedhæft fil(er) max 10 MB pr. stk.
  • X
    X
    X
    X
    --- eller ---
    Den fil, du har valgt, allerede er fastgjort.