Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for reklamation

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Jun 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg er som sådan nogenlunde inde i reklamationsreglerne, men har en situation som jeg har lidt svært ved at gennemskue hvad der er bedst.

En kunde var utilfreds med et produkt, og jeg sendte derfor label så hun kunne returnere det. Jeg afsendte et nyt produkt som jeg havde gennemtjekket for fejl.

Da jeg modtog den første vare var der intet galt med produktet, og nu klager hun over det næste produkt også.
Jeg skrev at hun kunne sende det retur, men på egen regning da jeg selv havde tjekket at det var i orden.

Nu har hun så sendt et billede af produktet fuldstændigt gennemridset, som om hun har siddet med en stålsvamp og ødelagt produktet for at få mig til at betale fragten.

Hvis jeg beder om produktet retur for at oprette en sag på reklamationen, skal jeg så selv betale fragten eller lade kunden betale fragten og kun betale tilbage hvis ikke jeg kan bevise at hun selv har ødelagt det?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Om kunden skal betale returfragt - så længe vi er inden for 14 dg fra modtagelse (både første og andet) skal fremgå af handelsbetingelser

Det er dog nok en dødsyg sag i alle fald - og for dig at bevise hun har ødelagt det - i en retssag - næppe tid og penge værd formentlig

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)