Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bambus tekstil-producent i EU

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 22
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg leder efter en producent af bambus-tekstil (helst af lyocell metoden) i EU - det drejer sig både om sengetøj og tøj. Jeg har fået flere samples hjem fra Kina, men ønsker en europæisk producent - til mine samples brugte jeg Alibaba og jeg undrer mig over om der findes en lignende markedsplatform med europæiske producenter? Jeg har søgt og søgt, men uden held.

Jeg håber der er nogle som kan hjælpe! :)

De bedste hilsner
Amanda
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amanda,

Den opgave kan jeg muligvis godt hjælpe dig med - jeg har nogle som har kontakter i henholdsvis: Tyrkiet, Portugal, Polen osv. 
Det er Bigbuy.eu som man også kan bruge som markedsplatform og ellers kan du også kigge på Vendino som en mulighed.

Smid gerne en pb så kan vi tage den derfra :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Tilmeldt 24. May 23
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej Amanda,

Det lyder spændende. Når det kommer til at finde producenter i Europa, er Alibaba ikke nødvendigvis den bedste platform. Prøv at hold øje med messer og udstillinger inden for tekstil- og beklædningsindustrien i Europa. Eller undersøg, om der er brancheforeninger eller netværk inden for tekstil- og beklædningsindustrien i Europa. Disse organisationer har ofte lister over deres medlemmer, herunder producenter.

Vi samarbejder selv med en række producenter i Europa. Send mig gerne en besked, hvis du har behov for hjælp :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Men.....

Bambus vokser jo kun i Kina så....

Vil du finde et firma i EU der køber rå bambus i Kina for så at bearbejde det til textil her i EU???

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)