Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at søge en Partner til en mindre virksomhed med god vækstpotentiale?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 13
Indlæg ialt: 18
Fra  Mr. Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger en Marketing/SoMe ansvarlig med flair for annonceringer og drømmen om medejerskab.

-  Email system, Marketing SoMe ansvarlig, en smule regnskab


Har i et par år drevet en mindre webshop, shopify der sælger sportsstrømper af høj kvalitet. 

- Uden brugte annonce kroner sælges der for 100.000 kr årligt.

- Har et varelager med en omsætningspris på ca. 200.000 kr.

- Har lager og fragt setup hjemme, med kapacitet til 20 pakker afstendt om dagen = 2.000.000 i årlig omsætning. Coolrunner og webshipper.

Hvad jeg mangler er, en partner der kan tage annoncerings og marketingsansvaret. Det er ikke et must at du er interesseret i sport, løb, cykling, men det kunne da være med til at se potentialet. 

Jeg ligger på en indkøbspris på ca. 25kr og en salgspris på 139kr. Så der er rum til marketing og mulighed for god ROI


Min del af forretningen er, lager og styring og pakning af daglige ordre og kundekontakt. Jeg har stiftet brandet og etableret 2000 følgere på instagram, med en 30% tilbagevendende kunde base. Potentialet for løbere og cykelryttere er rigtig stort herhjemme, men også i vores nabolande. 

Ved en omsætning på 1.000.000 kr, vil der ca være 600.000 kr på bundlinjen, efter annoncekroner (100.000), moms og vareindkøb. 

vækker dette din interesse?

Jeg er bosiddende i Nordjylland, 31 år gammel. 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Jan 22
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Godt arbejde lyder virkelig fedt og interesant.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)