Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Titel - Hvad kalder i jer selv

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er kun mig i et ApS, jeg synes at CEO lyder lidt voldsomt, det passer mere til store virksomheder. Indtil videre har jeg bare kaldt mig ejer/owner.

Hvordan præsentere i jer selv i diverse sammenhænge? Visitkort, medlemskaber, kurser, arrangementer?

   

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kalder også mig selv "ejer" - det er det mest lavpraktiske, efter min mening, og kan omfavne mange forskellige opgaver.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Som ejer og direktør af et Aps bruger jeg følgende: på dansk  Ejer/direktør  Engelsk CEO/Owner

Husk på at i et Aps eller A/S er direktør og ejer ikke nødvendigvis samme person.

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov der gik da noget helt galt i overskriften, lol, undskyld, jeg kan vist ikke rette det, men tak for svar.  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja der er lidt problemer i Amino - jeg kan desværre ikke rette overskrift - hvad jeg ellers normalt kan men

Jeg bruger slet ikke tittel. Jeg er John Hannover - og firma JH Consult ApS og jeg har ikke tittel med på visitkortet ganske enkelt. Jeg går ud fra, at jeg får forklaret hvem jeg er, når jeg afleverer og da jeg er eneste i firmaet, og let at finde i CVR hvis man absolut vil, så synes jeg at alt fra ejer, stifter CEO - og hvorfor ikke den amerikanske President er mere end jeg behøver

Jeg er mit navn og mit firma m/ tlf email osv på visitkort - Hvis nogen er i tvivl om, at jeg er direktør eller har ret til at tegne selskabet, så tror jeg som de spørger eller checker, og CEO eller Direktør for enmands ApS synes jeg er unødigt overkill - men var jeg ex aktiv i Tyskland (jeg er i det hele taget ikke ret aktiv) så ville jeg nok have stilling med geschäftsleiter e.l. for de går op i det. 

vh John Hannover

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænkte på at man måske bare kunne kalde sig selvstændig. På fx Linkedin eller fagkurser skal man ofte både oplyse navn og titel, så kan det på et navneskilt se mærkeligt ud hvis der står det samme.   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

der ville jeg bruge direktør så

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også ofte ejer, da jeg kun er mig selv i min forretning, og så synes jeg at det virker voldsomt at kalde sig CEO, direktør eller lignende Smile

Tilmeldt 31. Dec 17
Indlæg ialt: 39
Fra  Klima.nu Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Stifter og ejer af ....

Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anvænder kun Den glade Hovhannes :) 

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)