Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside design, programmering og indhold

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg vil hører hvad i synes om min nye hjemmeside og om i har nogle ting jeg kan forbedre både programmeringsmæssigt, indhold og design?

Min hjemmeside hedder:
Klarupdepot.dk

Jeg tilbyder opbevaring i isoleret container til en meget billig pris. Derudover har jeg også andre ting jeg kan tilbyde.

Tusind tak på forhånd og god weekend derude! :)
Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meget flot kosmetisk side. Konverteringsmæssigt er der en del der kan gøres.

* Din forside er en salgs side. Folk er I sig selv ligeglade med hvad dit firmanavn er, men mere interesseret I hvad de kan få ud af jeres service. Above the fold havde jeg ændret overskriften til firmanavnet til noget ala. "Danmarks Billigste Opbevaring" (hvilket jeg kan se i hævder nedenfor på siden). Herefter havde jeg tilføjet fluemærker og beskrevet de 5 fordele der er ved jeres service eks.

1. Danmarks billigste opbevaring

2. Beskyttet imod fugt og kulde

3. Videoovervåget område

4. Forsikring inkluderet I prisen

5. Kundeservice svar inden for 24 timer

En video kunne også være nice above the fold, hvor man bliver introduceret til hvad jeres virksomhed tilbyder, så man kan se pladsen det sker fra osv.

Ændr farven på jeres call to action knapper, så de virkelig skiller sig ud. Dette kunne f.eks. være ved at gøre dem orange. Det er en virkelig lille ting, som kan betyde utrolig meget konverteringsmæssigt.

* Der mangler I stor grad social proof og trust elementer på forsiden. Der er ingen anmeldelser eller andre elementer som giver kunden tillid til jer. Man bør altid have en anmeldelse som er synlig lige når man kommer ind på siden, og flere når man kommer længere ned på siden.

* Skriv kort I 3 steps, hvor nemt det er at komme igang ved jer.

1. Du ringer ind og snakker med vores eksperter om hvor stort et depotrum der er nødvendig.

2. Vi finder den bedste og billigste løsning til dig, som står klar nu du kommer.

3. Du dukker op ved depotrummet som står klar til dig.

* Tilføjet flere anmeldelser og fordele

* I bunden af siden havde jeg tilføjet en FAQ med de mest almindelige spørgsmål folk stiller og tilføjet endnu en call to action længere nede på siden.

* Prøv at gøre jeres "Kontakt" knap i menuen orange også. Jeg ved ikke om det bare er mig, men jeg havde nok også ændret Udendørsplads til udendørs opbevaring, men det er en mindre ting og kan nok også bare være personlig præference. 

* Fjern social links der leder folk væk fra jeres side. Det ødelægger jeres formål, nemlig at få folk til at konvertere.

* Få lavet en bedre grafisk opstilling med fordele nedenunder på pris siden. Tilføj derudover call to action knapper som leder folk videre til jeres kontakt side.

Det er lige lidt on top of my head. God vind til jer!

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jun 19
Indlæg ialt: 29
Fra  Davivo Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin hjemmeside.

Jeg har lige taget et hurtigt kig på den fra mobil og har et par forslag. 

Dit logo og telefonnummer er lidt utydeligt. Overveje at uploade det som svg fil, så det står knivskarpt. 

Skriv dit cvr nummer i footeren. Skaber troværdighed. 

Der er meget liniehøjde. Overvej at sætte den lidt ned, så de ikke fylder så meget på mobilen og det er nemmere at se hvordan dime tekster er delt op.

Dine "bestil dit depot i dag" har meget mellemrum mellem bogstaverne. Overvej at mindske det og så tjekke at hele telefonnumeret står på samme linje. 

Det var blot et par hurtige forslag, ellers fin side. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)