Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor får jeg en god, billig virksomhedskonto?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jul 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg har netop startet enkeltmandsvirksomheden Vejle Kostvejleder, og leder efter en god bank at oprette virksomhedskonto.

Jeg er privat kunde hos Nordea, der tager 249 kr i måneden for en virksomhedskonto. Kan det gøres bedre, uden at jeg behøver skifte bank privat?

På forhånd mange tak for hjælpen! :-)

Venlig hilsen
Helena vejlekostvejleder.dk
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg ikke du får billigere - Lunar har luket for nye men ligger på næsten samme og med langt dårligere vilkår (top op konto - top op kort - forbud mod nets automatisk betaling, udenlands overførsel)

Tror faktisk også du får et gebyr ved oprettelse i Nordea, men går du ikke det, ligner det en god aftale helt klart

se lidt banker og priser her https://johnhannover.blogspot.dk/2018/01/lidt-om-bankers-priser.html 

vh John Hannover

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Jul 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej John,

Mange tak, det er en stor hjælp! Kan se at du har ret i at der er gebyr hos Nordea, men det er rart at få noget at sammenligne med :-)

Venlig hilsen Helena
Tilmeldt 11. Feb 19
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helena

Et godt bud kunne være danske andelskasser også kaldet andelskassen.

Fra Hørsholm
Tilmeldt 24. Jun 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 04:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Helena

Er også lige startet, åben en konto mere og kald den dit firmanavn, så køre du alt der har med firma at gøre over den. Du kan også bestille kort.

Har lige gjort det, det virker fint.

Venlig hilsen

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

SPARQ:
Har lige gjort det, det virker fint.

Ja, spørgsmål, hvor længe. Til sidst står du helt uden bank, fordi alle dine konti vil blive opsagt. Ja, det er sket for andre!

Tilmeldt 21. Jun 20
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
SPARQ:

Hej Helena


Er også lige startet, åben en konto mere og kald den dit firmanavn, så køre du alt der har med firma at gøre over den. Du kan også bestille kort.


Har lige gjort det, det virker fint.



Venlig hilsen



Som Amadeo siger, så er de her lappeløsninger simpelthen for dumme, at begive sig ud i. Det kommer til, at koste dig mere på sigt. Hvis du får en kundebase op, at køre, tjener nogle penge og din bank smider dig ud. Hvad så? Så skal du til, at bruge tid og energi Midt i din succesfulde forretning på, at finde en erhvervskonto - som i forvejen ikke er ret let.

Få det gjort rigtigt med det samme. Du tror vel ikke, at folk frivilligt betaler flere tusinde kroner i oprettelse og et månedligt gebyr til bankerne for en erhvervskonto, hvis ikke de krævede det?

Til OP: tag det du kan få. 250 kroner er INGENTING. Og husk på - bare fordi der står, at det koster det. Så er det absolut INGEN garanti for, at de vil lade dig oprette en erhvervskonto hos dem. Mange iværksættere har store problemer hvad det angår.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)