Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Import / Levering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at starte et business op i indonesien med nogle produkter som skal kunne leveres til privat adresser i Danmark.

Hvordan finder jeg ud af den hurtigste/billigste/smarteste måde at få leveret/fragtet dette til Danmark.

Det kan være nogle ret store pakker på op til 3m3, men også mindre.

Kender nogle måske en hjemmeside jeg kan tjekke op på dette eller nogle jeg kan kontakte, eller har nogen her en viden?

Jeg har prøvet at sende 5m3 til Danmark og det tog 6 uger og kostede mig knap 25.000,-. kun i levering og håndtering hjem til min adresse. Så jeg vil meget gerne finde en bedre løsning.

Tak,

MVH
Dennis Hansen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Fra Indonesien findes der to muligheder, enten søfragt som billigst men langsom (5-7 uger) eller luftfragt dyrt men hurtigt ( få dage).

Hvis du har betalt 25.000 for en fragt på 5m3 lyder som en meget voldsom pris, jeg vil næsten påstå at du er blevet snydt.  Prøv at kontakte nogle danske speditørerr  og få et tilbud baseret på en "all in pris" så får du ikke nogen økonomisk overraskelse senere.

Hvis du både har fly og søfragt vil jeg anbefale at du taler med en sælger som kan hjælpe dig med alle priser.

Prøv evt. DVS,  PrimeCargo eller Damco. 

 

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)