Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bi job!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Sagen er den at jeg driver egen kiosk, men jeg går og drømmer om at åbne en hjemmeside med salg af (????) ved siden af. Men jeg er tom for ideer til hvad jeg kunne sælge. Derfor håber jeg nu at i havde nogle gode ideer, i kunne byde ind med? 

Vh Camilla 

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Slå tanken ud af hovedet igen.

Webshops, der ikke drives af en passion for projektet og med en klar niche, vil aldrig skabe opmærksomhed og kan ikke overleve.

Når du ikke allerede har en ide, så er det fuldstændigt håbløst at få succes med bare at skabe en ganske lille omsætning.

Webshop kræver ret mange investeringer og koster masser af penge at markedsføre.

I gamle dage var det næsten gratis og noget god søgemaskineoptimering kom man langt med. I dag rækker hverken 25 eller 50.000 til at komme godt igang.

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 23. Jan 18
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Selvfølgelig kommer der passions for det, jeg har fået blod på tanden til at starte mere op.  nu skriver du 25-50.000, men du ved vel ikke hvad jeg har at gøre godt med? :-) søgte egentlig inspiration og ikke hvad jeg skal og ikke skal 

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at sælge diamanter eller sukkerfri slik.

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming,

Der findes mange nischer som sagtens kan passes på de tidspunkter hvor der ikke er kunder i butikken

Hvad har du for erfaringer evt. fra tidligere ansættelser eller interesser.

Et alternativ til at drive en weshop kan også være at skrive tekster til weshops.

Mvh Søren

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)