Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Summa summarum opfylder stadigvæk behovet

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 21. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har en mindre enkeltmandsvirksomhed, og vil ikke giftes med nogle af de mange abonnementsordninger, der findes til regnskabsføring. Jeg vil helst have en stationær udgave og har derfor holdt fast i min Summasummarum program, fordi det opfylder alle de funktioner, der er brug for. Jeg sikkerhedskopierer efter brug og opbevarer sikkerhedskopier andre steder i tilfælde af nedbrud.

Der er flere, der har sagt, at det kan give problemer, når der ikke længere opdateres på programmet. Mit spørgsmål er, hvordan det kan blive relevant i fremtiden, hvis det eneste behov jeg har er kassekladde, posteringsjournal, kontoplan og resultatopgørelse. Det kan jeg ikke lige gennemskue. Jeg kører alle faktureringer fra et andet program. Jeg var begyndt på e-conomic, men da vi er på herrens mark i lovgivningen, når det gælder udlevering af egne data uden økonomisk flænsning, så havde jeg ikke lyst til at fortsætte. Jeg har tidligere anvendt et andet program, hvor jeg blev pålagt at betale op mod 10.000 kr for udlevering af "min" data - den situation ønsker jeg ikke at komme i igen. Summasummarum er et rigtig godt lille program for os små selvstændige.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens bruge summasumarum idag - der er ingen som helst problemer i det. Det er fuldt opdateret med momssatser osv . selv i ældre versioner og ellers kan du jo selv lægge nye ind. 
Der er intet problem i blot at køre videre med Summa - kender flere der kører i deres enterprise version med sagsstyring og det hele - og er lykkelig for det blot

Sikkerhed er også fin - bare gem både en kopi af program exe og de daglige sikkerhedskopieringer hvor de ikke forsvinder sammen med selve programmet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Mar 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John. Synes det er så nemt et program for os små, som skal koncentrere os om andre ting :)

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fuldstændig enig med Jer begge. Summa Summarum er/var genialt.

Samtidig er det muligt at anvende eget brevpapir også, hvis der kommer ændringer herpå. Logo flyttes, eller andet.

Ligger ligeledes lokalt. En skam det blev solgt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Så er der vel en oplagt mulighed for en driftig iværksætter? At lave et relativt simpelt regnskabsprogram der IKKE ligger i skyen og som IKKE koster et månedligt abonnement :)

Det vil helt sikkert være en sjældenhed på.markedet i dag og selvom de fleste er glade for cloud løsninger så er der jo stadig et kæmpe potentiale. Tænk blot at såfremt det kun er 5% det ønsker et program installeret på maskinen så er der jo stort set ingen konkurrence så man er den eneste der kan matche denne efterspørgsel.

Go For It:0))))

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)