Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af kiosk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Kunne godt tænke mig at have en kiosk, men hvordan skaffer man lige kapital? Står i RKI og er arbejdsløs lige pt, så det ser ikke så godt ud :)

Vil gerne have en eksisterende kiosk, så man er igang med det samme, men har ingen erfaring :)

Og nogen der har råd/erfaring med at drive en kiosk?

Mvh. Kevin

Tilmeldt 12. Nov 18
Indlæg ialt: 38
Fra  www.hurtigudbetaling.dk Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tror først du skal starte med at komme ud af RKI, få et job også så du har mulighed for selv at rejse kapital. Da man som person ude fra ikke ser det som noget positivt at du er i RKI og er arbejdsløs, man ser ikke nogen sikkerhed i at investere penge i dig

Træt af minus på kontoen?! få pengene hurtigt og uden alt for meget bøvl! 

www.hurtigudbetaling.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Jan ovenfor siger:

1. Få et job.

2. Kom ud af RKI.

3. Spar mindst kr 500.000,- op. Du kan ikke lægge huslejedepositum for 6 mdr for en kiosk og købe varer, hvis du ikke har mindst en halv million. Derudover skal du nok have en kassekredit, medmindre kiosken overtages fra eksisterende igangværende kiosk og indretning/inventar er i god stand.

4. Det er ikke nemt at drive kiosk, så det er en god ide at blive en del af et koncept, som f.eks. SPAR Købmand. De kan hjælpe dig godt igang.

Du er på nuværende tidspunkt mange år fra at kunne åbne en kiosk og om 5 år vil du helt sikkert noget helt andet.

Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror det er nemmere at droppe ide'en igen, men tak for jeres input.

Tilmeldt 22. Nov 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er dit kapitalbehov? Du vil uden tvivl blive bedt om at komme med et budget, det blev vi bedt om da vi stiftede http://inkassofirma.dk for 2 år siden.
Tilmeldt 10. Mar 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Mit kapitalbehov er 400.000.

Vil gerne have købt denne her:

https://www.dba.dk/4100-kiosk-ringsted-tingga/id-108295677/

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Min ven
1) jeg håber at du er klar over at Kiosk er et meget meget hårdt arbejde. Ingen fridag,masser stress,lang arbejdsdag. Bare du er klar.også fra bagland.
2) du kan kontakte mægler med henblik til køb og så kan du måske "overtale" ejer til at "oplære" dig måske med løn til en rolig overtagelse.Kiosker har meget repeat kunder og det er vigtigt at kende hinanden.
3) der findes pantebreve løsning. Prøve at søge på nettet.
4)ingen ting er gratis så være klar over at du kommer til at arbejde hårdt for success.
Jeg håber det lykkes for dig

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)