Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback Logoshop.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Logoshop.dk Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle iværksættere,

Nu er tiden kommet til, at jeg har brug for kommentarer og kritik på mit nye koncept - www.logoshop.dk
Idéen bag siden er, at tilbyde et så billigt og effektivt logo design som muligt.

Men hvordan kan vi det?
Når man på forsiden vælger en logo pakke bliver man sendt videre til en bestillingsside. På denne side har vi lavet en bestillingsformular, hvor kunden selv skal tage stilling til en masse ting, før vi starter på opgaven. Dette gør vi for at lette processen og vi lynhurtigt kan danne os et overblik over personens virksomhed.

Man kan derfor sige at vores service er "noget for noget" - forstået på den måde, at hvis vi skal kunne designe et billigt logo, hvor sandsynligheden for at de bliver tilfreds allerede efter 1 logoforslag er størst muligt, kræver vi til gengæld at få en stor del information allerede ved bestilling. I vores billigste pakke tilbyder vi 1 logoforslag + 1 revision. D.v.s. for de fleste vil det være essentielt at få udfyldt formularen godt og grundigt.
Hvis man vælger IKKE at udfylde alle felter (hvilket ikke er et krav) accepterer kunden også at give os mere frihed - dette kan være ok, men så er sandsynligheden for at man skal tilkøbe et ekstra logoforslag dog større, da vi så udelukkende har designet udfra hvad vi synes passer til virksomheden, uden input fra kunden.

Og nu tænker I sikkert at “vi gør os dårlige med vilje", blot for at du skal købe et ekstra logoforslag. Men sådan er det altså ikke. Hvis sådan en service skal få succes, kan vi jo ikke fuske os igennem. Men vi er udmærkede klar over, at der for kunden vil være en lille risiko for at vi ikke rammer plet første gang, men et ekstra logoforslag skal dog kunne købes relativt billigt. Men vi vil også tilbyde lidt dyrere pakker, med flere logoforslag inkluderet. Lige nu har vi dog kun 2 pakker. En pakke med ét logoforlag og en pakke med to logoforslag. Vi tror selv på, at effektiviteten af vores bestillingsformular, som vi løbende kan udvikle på skal være højest muligt.

Jeg har virkelig brug for input og om det fungerer ok, og I overhovedet vil føle jer trygge ved at foretage en bestilling. Dette er bestemt ikke for alle virksomheder. Større virksomheder bør som udgangspunkt vælge et større reklamebureau, og ikke en service som dette. Når det så er sagt, er det kun virkelig dygtige grafikere der kommer til at designe logoerne, og for små og mellemstore virksomheder kan det være en rigtig god måde at få et billigt logo på. Man får IKKE et logo, med en lang idé -og udviklingsproces bag - men man får et smukt og godt designet logo udfra inputs fra dig, og kreativitet fra designeren.

Vi kommer som udgangspunkt til at bruge 1-1,5 time pr. logo, hvis det skal kunne løbe rundt. Tiden bruges sådan her:
10-15 min: Vi studerer inputs fra bestillingsformularen. Vi vurderer hvad vi selv synes er rigtigt, og kombinerer det med inputs.
45-60min: Vi sætter os foran skærmen og designer logoet i Adobe Illustrator.
Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende koncept. Smile

Det skal jeg helt sikkert prøve af på mit næste affiliateprojekt. Derefter skal jeg nok give feedback på hvordan bestillingen fungerer.

Tilmeldt 11. Dec 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ganske spændende koncept :-)

Synes dog generelt det er et problem, at man uanset pakke ikke kan få logoet i alle filformater. Man skal i princippet betale 500 for at få dig til at lave en PDF eller AI fil, som ellers ville være standard at få med, når man får udarbejdet et logo - og det tager nok 10 sek. for dig at lave.

Desuden mener jeg også klart at vektorgrafik bør være standarden, uanset hvilken pakke man vælger, så det er brugbart til tryk. Ethvert andet grafisk bureau ville lave det som vektor grafik uanset pris- og i laver det jo alligevel i Illustrator.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SBmarketing:
Desuden mener jeg også klart at vektorgrafik bør være standarden, uanset hvilken pakke man vælger, så det er brugbart til tryk. Ethvert andet grafisk bureau ville lave det som vektor grafik uanset pris- og i laver det jo alligevel i Illustrator.

Studsede jeg nemlig også over. Så bliver det jo bare så´n lidt Fiverr-agtigt - bare til højere pris!
Naturligvis bør et seriøst "logo-værksted" levere vektor-filerne også - efter min mening

Tilmeldt 19. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Logoshop.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Mange tak for din feedback, og det lyder godt :)

Tilmeldt 19. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Logoshop.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hej Brian og SBmarketing

Ja, I har en pointe.


Uanset hvad bliver logoerne designet i vektorgrafik, det handler kun om hvilke formater vi eksporterer. Vores første tanke var at det egentligt var fair nok der skulle betales for at få det i vektorgrafik, men på den anden side set er det ikke ekstra arbejde for os at levere den fil med. 


I er allerede 2 med samme holdning, og andre som ikke er herfra har også sagt det. Hmmm... vi må jo lytte til flertallet, så vi ændrer det squ! så vektorgrafik også bliver en del af Discount-pakken.

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Logoshop.dk,

Nu har jeg lige besøgt jeres hjemmeside, har lagt mærke til at indlægget er fra August måned, men vil alligevel komme med noget feedback.

Alt i alt ser det nogenlunde ud, bla. jeres design ser meget unikt ud, det er ikke et theme, jeg har set på andre hjemmesider/Webshops.

Dog... Jeg bliver ret irriteret med blandt andet pop-ups...  I dette tilfælde jeres Live-Chat, den kom op så snart jeg kom ind på siden, og det er ikke noget jeg er glad for, det virker ret meget som sådan noget. "Nu skal I sørme købe vores produkt, vi er så afhængige af det, at vi vælger at kontakte dig med det samme.".... evt. sæt en timer på? Så den først skriver efter man har været på siden 1-2 minutters tid?...

Mvh,

Mikkel Krogsholm.

Tilmeldt 19. Aug 18
Indlæg ialt: 7
Fra  Logoshop.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Mikkel,

Kan se jeg aldrig har fået svaret på din feedback. Men det glæder os, at du kan lide designet. Siden sidst har vi stadig chatten nede i højre hjørne, dog kører vi ikke med en trigger mere. Dvs de besøgende ikke bliver "spammet" med en irriterende hilsen.

Mvh Thomas
Logoshop.dk

Mikkel Krogsholm:

Hej Logoshop.dk,

Nu har jeg lige besøgt jeres hjemmeside, har lagt mærke til at indlægget er fra August måned, men vil alligevel komme med noget feedback.

Alt i alt ser det nogenlunde ud, bla. jeres design ser meget unikt ud, det er ikke et theme, jeg har set på andre hjemmesider/Webshops.

Dog... Jeg bliver ret irriteret med blandt andet pop-ups...  I dette tilfælde jeres Live-Chat, den kom op så snart jeg kom ind på siden, og det er ikke noget jeg er glad for, det virker ret meget som sådan noget. "Nu skal I sørme købe vores produkt, vi er så afhængige af det, at vi vælger at kontakte dig med det samme.".... evt. sæt en timer på? Så den først skriver efter man har været på siden 1-2 minutters tid?...

Mvh,

Mikkel Krogsholm.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed idé, fed side og kunne selv være interesseret i at bruge jer.

Så keep it up!

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden ser fin ud. Der er lidt med design og font man kan diskutere, men igen grund til at bruge tid på det for smag og behag er forskelligSmile Men mht konceptet får du nok din sag for (og nej det er ikke fordi jeg skal pille dig ned) men det er vel ret beset Fiverr.... Bare dyrere eller misser jeg noget her?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)