Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS er sindssyge

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle,

Jeg har sendt min ansøgning ind til dem for snart 5 uger siden. De kontaktede mig efter 2 uger for at få fremsendt mine seneste personlige årsopgørelse samt lønsedler for de sidste par måneder.
 
Jeg havde bedt dem om at sende dem tilbage i den vedlagte frankerede konvelut. De blev sendt tilbage med dato og sags nr. skrevet på fra deres side.
 
For godt 3 uger siden kontakter en fra deres salgsafdeling mig og fortæller at jeg bedes sende oplysningerne til ham. De bliver sendt igen, han kunne dog ikke give nogen forklaring på hvor eller hvad der er sket med de første kopier som er lavet af mine personlige papirer.
 
Nu er manden som har min "sag" blevet syg, så nu er den gået i stå. Skal jeg kaste mig ud i en erstatningssag med erstatningskrav overfor PBS?! Jeg har mistet MANGE penge efterhånden på deres sløsethed.
 
Alle forslag er velkomne!!
 
Mvh,
Christoffer
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin du skrev at du benyttede DIBS, jeg har surfet lidt på DIBS.dk og har fundet dette, http://www.dibs.dk/1049.0.html Kan det forhindre din nuværende situation med misbrug af nuværende kort?

Hvis du finder andre muligheder så lad høre fra dig!

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 365
Fra  TNT Factory Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for disse informationer..

Er selv ved at starte en webshop op sammen med mine forældre og vi er på nuværende tidspunkt igang med ansøgningen, som dog er med til at give min kære gamle far endnu mere grå hår end han havde i forvejen.. Og gæt hvem der har overtalt ham til kort betaling..?? Puha, han bliver ikke glad for at høre om gebyrer i forbindelse med eks. stjålne kort.
 
Har lige været omkring PBS webside. Er der nogen der ved hvor man finder noget omkring gebyrer osv..?? Eller er det de mener med beretiget indsigelse fra kortholder til kr. 250,- 
 
Mange hilsner:
Thomas
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 01:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 3/2/2006 11:40:55 PM Forfatter: Dimitri

Martin du skrev at du benyttede DIBS, jeg har surfet lidt på DIBS.dk og har fundet dette, http://www.dibs.dk/1049.0.html Kan det forhindre din nuværende situation med misbrug af nuværende kort?

Hvis du finder andre muligheder så lad høre fra dig!

Edit: Der skulle stå "Kan det forhindre din nuværende situation med misbrug af udenlandske kort?" istedet

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin har du så tænkt dig at betale?
Det må da stå i den kontrakt du har med PBS mht gebyr o.s.v?

Grunden er jo nok de ikke har råd til søndags bajere...

Men hvis man har købs aftaler på sin shop burde man nok smide noget ala dette ind?

Hvis kundens kreditkort skulle melde fejl betaler kunden alle gebyr.

Eller hvad siger loven så der?
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har faktisk meget sjældent de store misbrug af kort, vi kan altid bare lukke for kundens konto. Det er de mærkelige gebyrer som PBS finder på. Hver gang de skal snakke med en af deres kortholdere, så fakturerer de os for ulejligheden. De er så langt fra de almindelige konkurrenceprægede marked som man kan være. De er værre end TDC var for 10 år siden og jeg ved hvad jeg taler om. Det er en hel fabrik med inkompentente mennesker. De kan ikke engang holde systemet stabilt, selvom de har haft 10 år til det. Selv hver jul kommer det bag på dem, at det almindelige Dankort system bliver mere belastet end normalt. I guder siger jeg bare..
Hvis de fik en konkurrent på lige vilkår, ville deres tossefabrik lukke på under 1 år...

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi snakker med dem nu og det ender sikkert med at vi bliver tvunget til at betale.
I forhold til en almindelig fabrik, er de vores EL leverandør. Uden EL kan vi bare lukke, det er rene mafiametoder!
At skrive på sin betalingsside, at kunder kommer til at betale hvis de laver en fejl holder ikke. Du kan sikkert godt gøre det rent fysisk, men gider du at være kunde i sådan en butik?

Der er ikke andet at gøre end at skrive alle de historier vi har om PBS er på siden og så på et tidspunkt råbe nogle mennesker op, der kan fyre hele bundtet og starte forfra oven på ruinerne.

Dbh Martin

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine oplevelser med PBS går mere i retning af forholdet PBS og kunde; her skal jeg så lade være usagt hvorvidt det er PBS der "slækker" på principperne eller det er visse firmaer der "snyder" med oplysninger overfor PBS... ihvertfald har jeg flere gange oplevet at hvis jeg siger til et firma / forsikringsselskab / mobilteleselskab etc: "Kan I ikke bare lige koble den på PBS, så slipper jeg for de irriterende girokort!" - så er svaret: "Næh nej, Lasse-mand, det kan vi så sandelig ikke, det kræver din underskrift!"

Nå da da - oplever ellers lige så tit at jeg pludselig er koblet på en PBS ordning UDEN jeg har skrevet under eller givet samtykke til det...
 
Se, hvordan hænger det nu lige sammen?
 
Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 20. Nov 05
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

PBS har et system som gør det muligt at oprette kunder hvorefter PBS sender et girokort ud. Det sendes sammen med en vejledning om hvordan kunden konkret tilmelder betalingen til automatisk træk. Man kan som kunde, derfor godt få den oplevelse at man er tilmeldt PBS, hvilket man rent faktisk ikke er - virksomheden vælger bare at anvende PBS til at sende et girokort på virksomhedens vegne...
 
Oprettelse til automatisk træk kan vistnok kun foretages med kenskab til CPR-nr og det kontonummer der skal foretages træk fra.
 
PBS har i øvrigt, også til dette produkt, føjet til betingelserne at såfremt slutkunden nægter at have oprettet sig til automatisk træk, sker der tilbageførsel - selvfølgelig mod behørigt GEBYR til PBS - betalt af forretningsindehaver/risikobærer.
 
Med venlig hilsen
 
Carsten O. 
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hader PBS for det gebyr, .. handler en del med sådan noget "online service" som spamfighter også er, og sælger en del til tredjeverdens lande.. man kan lade være med at reklamerer direkte i landende, men nogle finder altid frem til os, og bruger stjålne kort!

Ved ikke hvor mange gange jeg har betalt det gebyr på 250 kr :''(
Nogle gange er det endda kun en køb på 9.95 eller 4.95 GBP de har foretaget med et stjålent kort, og så mister vi flere hundrede kroner på det!

For (undskyld) satan! det er frustrerende.

Nogle der forresten har styr på hvor meget Worldpay tager i tilfælde af "chargeback" som det jo kaldes?

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Side 3 ud af 11 (103 indlæg)