Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS debatternes facit!

Side 4 ud af 13 (130 indlæg)
Fra Flensburg
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

HansPedersen:

Jeg har dog et meget stort undrende punkt. GLS har pakkeshops man kan få leveret til. Men altså, som jeg forstår det skal man vælge levering dertil med det samme? Altså hvorfor kører de ikke systemet som hos Postdanmark, man forsøger at aflevere på adressen, og er der ingen hjemme, så ligger man en seddel med nærmeste pakkeshop hvor den kan afhentes! Så sparer de da for en masse bøvl! Men det er måske bare mig. Kan da ikke se andet end det må være billigere, at køre forbi den lokale pakkeshop, ind at tage med tilbage, og ringe og ud osv osv osv osv. Nogle der kan forklare mig den politik?

Hej jeg er nødt til at sige - det er jo det der gør at det koster mere at sende med PD og hvis GLS chaufføren skulle køre forbi den private og bruge - 10-15 min. per levering, så kunne GLS ikke nå sin rute og derfor har GLS lavet Pakkeshops for at kunne yde levering til private, bare på en lidt billigere måde og derfor et andet konkurrenceparameter.... Jeg tror selv at GLS ved at de ikke er lige så gode som PD men ærligt, hvis den private vælger at modtage pakker fra GLS så tager de jo også de kunder med og så er alle glade, men det er jo bare en anden kvalitet og det betaler man for...

Jeg har selv haft en Audi fordi jeg ikke ønskede en Skoda og så måtte jeg jo bare betale mere.. sådan er livet.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må du undskylde så min fejl. Forstod det sådan at du sendte pakken.
Det eneste jeg tit ser der hvor jeg arbejder er at pakker der står i stykker er ofte fejl emballeret, og så lad os lige slå fast. der er ingen der tager en pakke og bære den hen i et bur de køre på bånd og når der skal køres så mange pakker igennem så vil nogen gå istykker. Kig på statistikker hos firmaerne så vil du se at det faktisk er få tal der går i stykker. også hos GLS

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

og så lad os lige slå fast. der er ingen der tager en pakke og bære den hen i et bur de køre på bånd og når der skal køres så mange pakker igennem så vil nogen gå istykker. Kig på statistikker hos firmaerne så vil du se at det faktisk er få tal der går i stykker. også hos GLS

UPS gør...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme jeg forstår det stadig ikke.

En chauffør står og ringer på. Der svares ikke, han skriver en seddel og ligger i postkassen om at man skal ringe få at få en ny levering. pakken tages med tilbage, behandles på centret, og skal senere nok engang med ud.

En chauffør står og ringer på. Der svares ikke, han skriver en seddel og ligger i postkassen om at den kan hentes i den lokale pakkeshop efter kl. 16 (eller hvad tid det nu er). Og når han er færdig i det område kører han forbi pakkeshoppen og afleverer dem dertil). Intet med retur, ingen ekstra behandling og ingen der skal med ud igen.

Ud af de to scenarier kan jeg da kun se at scenarie 2 må være det billigste! Men det er nok bare mig :)

MVH
Hans Pedersen

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

er det noget vi skal tage en lang snak om? Har et par kammerater der arbejder der og som tit fortæller hvordan de behandler pakkerne jeg gentager lige mig selv INGEN bære pakkerne fra et sted til et andet de bliver kastet på et bånd kørt derned af og smidt i et bur

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

 

Bemærk, vi har på INTET tidspunkt nævnt hans navn!

- Han kom (sjovt nok) selv til denne tråd idag, uden nogen form for vi har sagt hans navn.

 ..... Men ja, han kunne jo snart komme med sandheden, det kan da ikke være farligt.

Det er selvfølgelig også synd for manden, hvis han faktisk kun har kræmmermarked i en bygning, og ikke har noget med transport branchen at gøre :(

Handel med varepartier via Trademen

Fra Viborg, Midtjylland
Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 557
Fra  DealFighter.dk ApS Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

At Amino har et flertal af 'imod-GLS-debatter' skyldes vel udelukkende, at der er mange, der finder det morsomt at tirre Lanther.

 

Bemærk, vi har på INTET tidspunkt nævnt hans navn!

- Han kom (sjovt nok) selv til denne tråd idag, uden nogen form for vi har sagt hans navn.

 ..... Men ja, han kunne jo snart komme med sandheden, det kan da ikke være farligt.

Det er selvfølgelig også synd for manden, hvis han faktisk kun har kræmmermarked i en bygning, og ikke har noget med transport branchen at gøre :(

Handel med varepartier via Trademen

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Espersen:

er det noget vi skal tage en lang snak om? Har et par kammerater der arbejder der og som tit fortæller hvordan de behandler pakkerne jeg gentager lige mig selv INGEN bære pakkerne fra et sted til et andet de bliver kastet på et bånd kørt derned af og smidt i et bur

Det har jeg hørt om en del andre steder.. Dårlig diciplin på en arbejdsplads.. kastede jeg med Caliper sæt og Indsprøjtningsdyser på mit arbejde så havde jeg mistet det asap.

Tilmeldt 25. May 06
Indlæg ialt: 1020
Fra  Payday A/S Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Mig du skriver til? Hvis det er, så kan jeg oplyse vi stod, som modtager... Og pakkerne var pakket forsvarligt ind, men lignede noget, der havde været i hænderne på en børnehave...

Jeg vil vove den påstand, at når intet af indholdet er kommet frem i hel stand, så har indpakningen ikke været forsvalig nok.

Hvordan behandlede GLS dig i forbindelse med skadessagen?

 

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig, men der er følgede problematikker vi vil have vores pakker vi vil have dem hurtigt og vi vel have dem billigt. Så altså en masse ting vi vil have men vi vil ikke betale for det, hvordan tror du så virkesomhederne skulle leve hvis ikke folkene lettede røven og fik det ordnet hurtigst muligt?

Side 4 ud af 13 (130 indlæg)