Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 8 ud af 17 (162 indlæg)
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

I REST MY CASE.....

Jack

 BRAVO......(stående bifald....!)

Og så stopper vi krigen ok.........you´ve proven your point and i have proven mine.

Kunne vi så nu få en ordenlig debat ? Uden mærkværdige angreb, men måske konstruktive idder til hvordan MonaVie kunne få succes i Danmark ???

Er vi ikke alle enige om det, da vi nu har fået raset af allesammen ?

Jeg vil gerne hører gode ideer til MonaVie konceptet og hvad almindelige dansker synes, der skulle til for at det netop får succes i Danmark. ?

Puuuuuuha, let the first round begin......

(Venligst undgå flere af disse angreb om scam, fub og deslige.....vi har forstået pointen.!)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

Først  Vision Security, start ikke en tråd hvis du ikke vil modtage kritik, jeg ved ikke helt hvad du har forventet med at dette indlæg det vil jo skabe debat! (Håber ikke du havde forventet at et hav af Danmarks iværksætter ville hoppe med på vognen) Og Vision Security” kald mig bare barnlig, og giv mig hele smøren, ”Business” har fint på side 7 lavet en liste over hvad du kalder folk.

Men efter at jeg har læst 7 sider debat, og ikke set en eneste ”tilmelding”. Ville jeg lige kommentere på det. Og ja ”Vision Security”, grunden til at der er ingen tilmeldinger er nok, at der er sat STORE spørgsmålstegn ang. dit projekt om at få flere medlemmer under din vinge.  

Min personlig holdning er; Danmark skal leve iværksætteri, nytænkning, m.m. Så nytter det ikke noget at ”Vision Security”, flytter fokus fra iværksætterne inde på Amino om at skifte erhverv over til Monavie. Så HVIS din ”plan” lykkes ville Danmark have iværksættere som faktisk ikke ville være iværksættere med bare sælgere. Så går vi i stå? Nu siger jeg ikke at DU (”Vision Security”) er grunden til dette! bid mærke i det!. Men i stedet for at lave dette indlæg hvorfor så ikke lave en jobannonce i stedet???? Meget mere effektiv, og så slap du også for at snakke grimt om andre.

NU TIL LIDT SJOV:

Jobannonce kunne være noget i stil med:

Jobtype:                                        Sælger

Tiltrædelse:                                  Vi arbejde på sagen, vi skal først lige til Danmark. *S*                                     

Jobs beskrivelse:                        Sælge sundt Juice

Uddannelse krav:                      Intet, dog skal du være over 18, vi søger ubegrænset antal medlemmer

Start indskud for jobbet:        400kr (gælder kun feb.)   

Løn (Afhængig af dig selv):    mellem 0-5.000.000.kr per måned

Ansøgningsfrist:                         Findes ikke,  men skynd dig ;-)

 

Virksomhedsbeskrivelse:

Vi sælger juice til 250kr flasken, Vi satser 100 % på udvikling, i form af nye medarbejdere, Slogan: ”Tjen penge på dine venner/familie, og bekendes arbejde”. Vi omsætter for over 9 milliarder, overskuet går ubeskåret til topchefen.

 

Hilsen

 

John – Et mindre seriøs indlæg fra mig.

Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

John Den Innovative:

Normal 0 21 false false false DA X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

Først  Vision Security, start ikke en tråd hvis du ikke vil modtage kritik, jeg ved ikke helt hvad du har forventet med at dette indlæg det vil jo skabe debat! (Håber ikke du havde forventet at et hav af Danmarks iværksætter ville hoppe med på vognen) Og Vision Security” kald mig bare barnlig, og giv mig hele smøren, ”Business” har fint på side 7 lavet en liste over hvad du kalder folk.

Men efter at jeg har læst 7 sider debat, og ikke set en eneste ”tilmelding”. Ville jeg lige kommentere på det. Og ja ”Vision Security”, grunden til at der er ingen tilmeldinger er nok, at der er sat STORE spørgsmålstegn ang. dit projekt om at få flere medlemmer under din vinge.  

Min personlig holdning er; Danmark skal leve iværksætteri, nytænkning, m.m. Så nytter det ikke noget at ”Vision Security”, flytter fokus fra iværksætterne inde på Amino om at skifte erhverv over til Monavie. Så HVIS din ”plan” lykkes ville Danmark have iværksættere som faktisk ikke ville være iværksættere med bare sælgere. Så går vi i stå? Nu siger jeg ikke at DU (”Vision Security”) er grunden til dette! bid mærke i det!. Men i stedet for at lave dette indlæg hvorfor så ikke lave en jobannonce i stedet???? Meget mere effektiv, og så slap du også for at snakke grimt om andre.

NU TIL LIDT SJOV:

Jobannonce kunne være noget i stil med:

Jobtype:                                        Sælger

Tiltrædelse:                                  Vi arbejde på sagen, vi skal først lige til Danmark. *S*                                     

Jobs beskrivelse:                        Sælge sundt Juice

Uddannelse krav:                      Intet, dog skal du være over 18, vi søger ubegrænset antal medlemmer

Start indskud for jobbet:        400kr (gælder kun feb.)   

Løn (Afhængig af dig selv):    mellem 0-5.000.000.kr per måned

Ansøgningsfrist:                         Findes ikke,  men skynd dig ;-)

 

Virksomhedsbeskrivelse:

Vi sælger juice til 250kr flasken, Vi satser 100 % på udvikling, i form af nye medarbejdere, Slogan: ”Tjen penge på dine venner/familie, og bekendes arbejde”. Vi omsætter for over 9 milliarder, overskuet går ubeskåret til topchefen.

 

Hilsen

 

John – Et mindre seriøs indlæg fra mig.

 

Meget farverigt indlæg, tak for den humoritiske sans...appriciated!

Så du er ikke barnlig, men ser bare anderledes på tingene og vi mennesker tænker jo ikke alle ens vel? Vi har alle vores opfattelse af livet og det er kun godt.

Nu til et par små koorektioner til dine påstande og ideer.

1. Det koster ikke 400,- kun i Februar. Men på grund af MonaVie´s 4 års jubilæum kan man tegne sig op som forhandler i Hele Februar Gratis. Herefter vil det koste 400,- (for en startpakke med cd´er materiale + man betaler for adminstrations omkostninger og porto)

2.  Hvad tilmeldinger angår, så er det ikke noget der står om på denne side, men har fået en del possitive hendvendelse på dette indlæg, som ønsker at hører mere omkring MonaVie...Så der kan jeg ikke give dig ret.

3. Dette indlæg er lavet for at skabe en debat om MonaVie og ikke en stillings opslag. Men jeg bruger da indlægget også til at tiltrække potetielle interesserede, det indrømmer jeg da gerne...ville jo være dumt andet, hvis man ikke kunne skabe kontakt til andre mennesker med en fælles interesse i dette projekt.

4. At starte sin egen MLM forretning er skam også at være selvstændig, måske ikke på det plan man normalt forstår i det danske erhvervsliv, men trods skal man selv styre regnskaber, indkøb, lagerbeholdning og salg. Så her er forretningen den samme. Men du får mulighed for at få bonus af det salg du laver i din organisation, af firmaet som ejer konceptet.

5. Der er ingen der påstår at vi sælger sundt juice, men vi sælger en frugt juice af god kvalitet. IKKE helbredene eller medicin til alverdens sygdomme....men en god kvalitet af frugtjuice. Nogle mennesker får det godt af at drikke juicen, men det er jo individuel fra person til person.  Så er det på plads. (Der er jo også forskel på et Denver TV og et B&O TV ik? og prisen er også vidt forskellig. Med vine er det det samme, de fåes fra 37 og om til flere tusinde kroner pr flaske. Igen kvalitet og navn koster nogle gange mere.)

6. Ens indtægt er betinget af sin arbejds indsats, så det er lige som det almnindelige arbejde i Danmark, hvis man ikke er fuldtidslønnet.

7. Ingen siger man skal skynde sig, man bestemmer selv hvornår man vil starte. Men hvis man vil starte uden at betale de 400,- i startpakke, så jo så skal man skynde sig. deadline er 28 Februar 2009.

8. Prisen pr flaske er ikke fastsat i Danmark endnu, så det kan vi ikke sætte pris på endnu.....Men jo flere flasker man køber af gangen, som sælger eller kunde....jo mere rabat får man pr flaske. Ligesom i danske butikker, køber man mere af det der er på tilbud, så får man det billigere pr del. Er man grossist får man også tingene billigere hvis man køber stort.

Citat " Vi sælger juice til 250kr flasken, Vi satser 100 % på udvikling, i form af nye medarbejdere, Slogan: ”Tjen penge på dine venner/familie, og bekendes arbejde”. Vi omsætter for over 9 milliarder, overskuet går ubeskåret til topchefen."

Meget unyanceret og noget plat udlægning af det synspunkt, men du har selvfølgelig ret til din mening. Men sådan forholder det sig rent faktisk ikke.

Prisen ikke fastlagt, satser 100 % på udviklingen...enig, sloganet ville være # Tjen dine egne penge og arbejd de timer du har lyst til. Evt et supplement til din fuldtidstilling, hvad vi omsætter for må man se i MonaVie´s årsrapporter og til sidst overskuddet går til dem der arbejder i MonaVie (Ejer, sælgere og deslige).

Desunden åbner MonaVie med deres produkt produktions, arbejdspladser til brasilianere, som hermed har mulighed for at tjene penge på et stykke arbejde istedet for at tigge på gaden. Plus de støtter fattige mennesker derned med diverse projekter og det med en del af overskuddet.

Så min konklution må være at dette indlæg fra dig skulle få smilet frem på læben.....og jo det gjorde det da, sarkasmen er noget vi dansker lever højt på. Ellers skulle du nok have undersøgt tingene lidt bedre inden du skrev dette indlæg.....men sjovt, jo det var det da og tak for det.

 

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Håber naturligvis at folk læser mine indlæg på siden her! Som det fremgår at dit indlæg, så er du mindre pro Network Marketing. Det er accepteret, men det jeg tidligere har manglet er, at der kommer nogle facts på bordet om hvorfor Monavie ikke får succes i Danmark! Jeg ved godt, at mange af jer er imod Monavie, fordi de lancerer deres produkter gennem network marketing! Det er naturligvis denne personlige holdning til mlm, som gang på gang skinner igennem i denne debat, så jeg savner et mere objektivt professionelt syn på Monavie.

Hver gang nogen på Amino vi forsøge på at svine Monavie til, så søger de rundt på nettet for at finde en hjemmeside, som skriver noget negativt. Jeg har gentagne gange efterlyst, at skal I finde noget på firmaet, så find noget som kan føres tilbage til Monavie corporate.

Så hvis Monavie skal vurderes, så kig på følgende:

  1. Hvad er  produktet, og hvad er der af konkurrenter.
  2. Hvordan aflønner Monavie folk
  3. Hvordan spreder Monavie budskabet
  4. Hvordan yder vi support til de folk, som arbejder med firmaet
  5. Hvad er vores policies
  6. Hvad har firmaet præsteret i andre lande

Jeg kan udmærket forstå, at mange er imod network marketing, fordi der findes ved gud meget skrammel på markedet. Omvendt vil jeg så sige, at man kan ikke tillade sig at smide Monavie i samme kasse, før man har gennemgået ovennævnte. Både med produkt, budskab, måde at drive forretning på, aflønning etc. skiller Monavie sig markant ud fra andre på markedet.

Hvis ikke den debat kommer til at omhandle produkt, aflønning, fremgangsmåde etc. men fortsætter med at være den ene personlige holdning efter den anden, så kan vi lige så godt stoppe her og bruge vores tid på noget konstruktivt. Narturligvis er Amino ørertævernes holdeplads, når man poster et indlæg om Monavie, men det bliver kedeligt at være oppe imod personlige holdninger!

Hilsen

Anders

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Vision Security:

3. Dette indlæg er lavet for at skabe en debat om MonaVie...

Super! Der siger du det selv. Og når man debatterer risikerer man både at være uenig og få verbale tæsk.

Vision Security:

Desunden åbner MonaVie med deres produkt produktions, arbejdspladser til brasilianere, som hermed har mulighed for at tjene penge på et stykke arbejde istedet for at tigge på gaden. Plus de støtter fattige mennesker derned med diverse projekter og det med en del af overskuddet.

Jeg tænkte på om du ikke kunne frembringe en eller anden dokumentation for hvorledes Monavie hjælper til i det brasilianske lokalsamfund? Så kunne du måske ved samme lejlighed forklare mig hvorvidt du mener, at de stakkels, fattige mennesker der plukker bærerne til juicen, arbejder under arbejdsforhold som du selv kunne finde på at lade dig ansætte under? Jeg er blot nysgerrig!

Anders Petersen:

Så hvis Monavie skal vurderes, så kig på følgende:

  1. Hvad er  produktet, og hvad er der af konkurrenter.
  2. Hvordan aflønner Monavie folk
  3. Hvordan spreder Monavie budskabet
  4. Hvordan yder vi support til de folk, som arbejder med firmaet
  5. Hvad er vores policies
  6. Hvad har firmaet præsteret i andre lande

Hvis jeg skal vurdere en virksomhed, så er de to første ting jeg kigger på kvaliteten af deres produkt, og salgsprisen i forhold til konkurrenterne.

For lige at citere "Vision Security" igen, så:

"Der er ingen der påstår at vi sælger sundt juice, men vi sælger en frugt juice af god kvalitet. IKKE helbredene eller medicin til alverdens sygdomme....men en god kvalitet af frugtjuice. Nogle mennesker får det godt af at drikke juicen, men det er jo individuel fra person til person.  Så er det på plads."

Jeg efterlyser lidt en villighed til at tage ansvar for, og lægge navn til, en påstand om at Monavie har nogle effekter på kroppen, og nogle gavnlige evner, som anden juice ikke har. En udmelding som den ovenstående, kan jeg ikke se adskiller sig væsentligt fra Rynkeby? Det smager også godt, og nogle mennesker får det godt af at drikke det - kvaliteten af juicen er helt i top, og det kan typisk erhverves for et sted mellem 10 og 20 kroner literen.

ER Monavies juice bedre for min krop end Morgenmild Morgenjuice fra Rynkeby? Et klart ja eller et klart nej, eller også bare en rungende klart "det ved jeg ikke", tak ;-)

Hvis svaret er "nej", så har jeg svært ved at se hvorfor jeg skal købe produktet. Er svaret "ved ikke", så vil jeg mene at i driver forretning på et noget tyndt grundlag (skræmmende tyndt nærmest), og er svaret "ja", så vil jeg gerne se noget dokumentation.

Og ja, det er urimeligt at kræve al den dokumentation, men når folk beskylder Monavie for at være korrupt/plattenslageri/rent fup, så vil i jo også gerne selv se noget dokumentation for det, ik :-)

Fortsat god dag!

Med venlig hilsen
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Hvidovre
Tilmeldt 11. Jul 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Normal 0 21 false false false DA X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

 Til Anders + ”Vision Security” – Og andre

 

I to kunne jo skrive en roman om, alt det positive om Monavie (ikke noget negativt i det OVERHOVEDET). Jeg vil henvise jer og andre Aminoer til nedenstående link, dog opfordre jeg jer ikke til at læse ALT, eftersom der er 133 svar, men første side er interessant:

 

http://www.amino.dk/forums/t/41796.aspx

 

Dette forum omhandler Wellstar, og inden Anders + ”Vision Security” begynder at snakke deres sag, vil jeg gerne selv påpege at der sikkert ikke er nogen paralleller med hinanden. Altså at Wellstar og Monaive ikke er samme koncept, produkt, osv.

Det som jeg vil pointere er at brugeren: Annika, har nogen lunde de samme argumenter som brugeren Anders. Mere med hensyn til deres fremgangsmåde at forklare sig på.  

 

Det som jeg vil med dette er at pointere at store multinationale selskaber har folk ansat til at imødekomme folk der sætter spørgsmålstegn om dette er ”fusk”. Deres argumenter om; priser, omsætning, tal og procenter, og om produktet er svære at sige imod.

Og det er svært at sige imod fordi; virksomheden eksistere, de har et produkt, og de har sikkert en masse tal. Men det der ligger til grunde for virksomhedens eksistens, samt hvordan det er de tjene penge det er det som er (undskyld sproget) PISSE VIGTIG.

Men vær opmærksom på at medarbejderne for selskaberne for det meste hele tiden vil flytter fokus om hvad det er det drejer sig om:

 

KØB ”DEMO-PAKKEN” – FORSØG AT SÆLG DET TIL VENNER, FAMILIE, BEKENDTE, OG EVT. INVITERER DEM TIL AT BLIVE MEDLEM. OG SÅ KØRER DOMINO EFFEKTEN!

-          Formålet går ud på at tjene penge, på andres arbejdsindsats

 

Når jeg præsentere det sådan, så vil stort set alle takke nej til tilbuddet om at blive medlem. Men ved at fjerne fokus og snakke BIG BUSSINESS lokker det folk til at blive medlem af Monaive.

 

Hilsen

 

John.

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter.

Endelig kommer vi til sagen. Jeg kan naturligvis kun argumentere for mine egne indlæg, for jeg er faktisk ikke enig i Vision Security. Hvis I har læst tidligere indlæg, så ved I også, at jeg har arbejdet indenfor Wellness branchen en del år. Jeg har tidligere forsvaret vores produkt overfor andre angreb, hvor produktet blev sammenlignet med almindelig juice.

Det er klart, at solgt vi almindelig juice små kr. 200 flasken, så ville vores forretning ikke kunne bestå ret længe. Som jeg beskrev tidligere, så er vores produkt baseret på frysetørret Acai, hvilket ikke kan sammenlignes med almindelig presset saft. Desuden fjerner vi ikke kerner, skal, essentielle fedtsyrer og produktet bliver ikke varmebehandlet gennem længere tid.

Nu hylder jeg det princip, at jeg vil drive en 100% lovlig forretning, hvilket jeg er sikker på, at I alle forstår. Da jeg arbejder med Monavie i det daglige, er det derfor ikke tilladt for mig at poste dokumentation for Monavies virkning. Vi er underlagt nogle skrappe regler for, hvad vi må sige om produktet. Jeg må dog sige, at vores frysetørret Acai er udviklet af Dr. Alex Schauss, som er verdens førende forsker i Acai. Vores frysetørret Acai scorer 1.027 ORAC per gram, hvilket ikke tidligere er set.

Lad mig give jer et andet eksempel. Monavies produkt indeholder koncentrerede mængder at stoffer, som man naturligvis finder i naturen. Dog vil man skulle spise ret store mængder af visse fødevarer, for at kunne opnå samme mængde af et givent stof. Eksempelvis indeholder Monavie Pulse Resveratrol, som stammer fra druer, eller vitis vinifera. Desuden har man tilsat plantesteroler, som man også ved har en positiv indvirkning på kolesterol i blodet. I henhold til danske regler, må jeg godt sige, at Pulse kan være med til at opretholde et sundt indhold af kolesterol i blodet. Skal I dog vide mere om virkningen af Resveratrol, så vil jeg anbefale jer at Google Resveratrol.

Er Monavie bedre end Rynkeby? Kommer jo an på, hvad du skal bruge det til! Er det for at slukke  tørsten, så er Rynkeby nok bedst. Er det for at bringe orden i væskebalancen, så er Rynkeby nok bedst. Men er det for at give kroppen et skud antioxidanter, essentielle fedtsyrer, aminosyrer og en masse andre stoffer, så er Monavie klart bedst!

Desuden vil jeg anbefale jer at søge på Monavie på youtube.com, så kan I se mere til de studier firmaet har lavet.

Lidt mere om Monavies velgørenhedsprojekt.

http://www.themoreproject.org/ I sidste måned donerede team medlemmer alene ca. 240.000 USD

Med venlig hilsen.

Anders

Jeg svarer gerne på flere  produktspørgsmål, selvom det kan være svært, når man samtidig skal overholde danske regler for anprisninger!

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John.

Hvis du læser debatten under Wellstar, så er jeg også her kommet med nogle kommentarer. Jeg har hele tiden sagt, at man skal ikke begynde at flytte nogle varer, før man har alle godkendelser på plads. Det er ulovligt og amatøragtigt!

Igen skinner din personlige holdning igennem, men det er okay. Du skriver, at formålet er at tjene penge på andre menneskers indsats. Det kunne jo tolkes sådan her, at jeg er i Monavie for at tjene fedt på mine venner og bekendte.

Jeg har gennem en del år drevet et mellemstort firma med 10 ansatte! Når jeg ansatte folk, så var det for at tjene på deres indsats! Det var ikke fordi, de have blå øjne, store bryster men de blev ansat på baggrund af deres evner, fordi jeg mente, at de ville kunne tilføre værdi til min virksomhed. Kan man overhovedet opbygge en stor virksomhed, uden at tjene på andre menneskers indsats?

Lad mig sammenligne det med Monavie. Jeg viser Monavie til en person, og gør det klart for vedkommende, at jeg ikke leder efter folk, som jeg skal overbevise, og at jeg forventer et "nej tak", hvis ikke det er noget for personen. Skulle personen vælge at blive en del af Monavie, har jeg en forpligtigelse overfor vedkommende, så han/hun bliver hjulpet godt i gang med forretningen. Vedkommende er ikke ansat af mig, men arbejder for sin egen forretning. Jeg bestemmer ikke løn, arbejdstid men fungerer som en sparringspartner, der hjælper personen til succes.

Der er naturligvis fordele og  ulemper ved begge eksempler, men skal jeg nævne en fordel ved Monavie, så er det! Alle har samme chancer for succes, og alle kan overgå hinanden. Det kunne ikke lade sig gøre, da jeg havde ansatte. Der var ikke en chance i livet, at de nogensinde ville komme til at tjene mere end mig!

Jeg har en bekendt, som jeg har introduceret til Monavie. Han tonser derudaf. Jeg har virkelig brugt mange timer på at hjælpe ham, og han kommer uden tvivl til at tjene meget mere end mig i Monavie! Så spørgsmålet er? Hvem tjener penge på hvem? Jeg har brugt utallige timer på at uddanne, træne og hjælpe ham, hvilket er årsagen til hans succes!

Så det er lidt mere nuanceret end "Aaaahhh, du vil bare tjene på dine venner"

Hilsen

Anders

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Anders.....du har jo efterspurgt en seriøs debat og nu har John jo stillet nogle spørgsmål. Skulle du så ikke tage at svare på dem?

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:
Nu hylder jeg det princip, at jeg vil drive en 100% lovlig forretning, hvilket jeg er sikker på, at I alle forstår. Da jeg arbejder med Monavie i det daglige, er det derfor ikke tilladt for mig at poste dokumentation for Monavies virkning. Vi er underlagt nogle skrappe regler for, hvad vi må sige om produktet. Jeg må dog sige, at vores frysetørret Acai er udviklet af Dr. Alex Schauss, som er verdens førende forsker i Acai. Vores frysetørret Acai scorer 1.027 ORAC per gram, hvilket ikke tidligere er set.

og

Anders Petersen:
Jeg svarer gerne på flere  produktspørgsmål, selvom det kan være svært, når man samtidig skal overholde danske regler for anprisninger!

Du antyder at der findes videnskabelig dokumentation for virkningen ved at drikke MonaVie. Sagen er imidlertid at der naturligvis intet findes. Hvis der fandtes videnskabelig dokumentation for at MonaVie havde effekter udover enhver almindelig jucie, så skulle dette jo fremlægges, så produktet kunne gennemgå en godkendelse som lægemiddel - ligesom eksempelvis nicotintyggegummi o.lign.  Naturligvis må du poste et link til videnskabeligt arbejde - værsgo.

Du bevæger dig på græsen ligesom agel og jomajuice med din skjulte anprisning. Den danske lovgivning forbyder dig kort og godt at lave udokumenterede sundhedsanprisninger. Dette er for at undgå fødevareproducenter i at overbyde hinanden, så som "Haribo slik gør børn klogere" og lignende. Problemet er, at den eneste grund til at en forbruger ville købe juice til mellem 1000-2000% af normalprisen (10 kroner pr. liter) er sundhedseffekter.  Derfor havner MLM wellness, kosttilskud osv. altid in denne komiske situation hvor argumentet vendes på hovedet...  "Vi må ikke fortælle hvor sund du bliver af vores produkt for den danske lovgivning".

Men jeg har et spørgsmål.

Er der nogen grund til at MonaVie skulle have højere produktionspris end andet juice?

Hvis MioaVie skulle blive en succes, hvad forhindrer så ethvert andet juicefirma i at producere på "jeres" tilsatte frysetørrede bær og anvende deres distributionsnetværk til supermarkedskæder så prisen bliver normal?

Hvor mange liter drikker du selv?

Side 8 ud af 17 (162 indlæg)