Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MONAVIE kommer snart til Danmark, skal du være med ?

Side 13 ud af 17 (162 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter.

Hæfter mig ved at de produktet, du henviser til, faktisk koster mere end Monavie. Jeg kan købe en flaske til 25 USD, så det er da rart at blive bekræftet i, at Monavie ligger på niveau i markedet. Kan faktisk få en flaske helt ned til 19 USD, så vi er 40% billigere!

Kan se at du sælger børnetøj. Kan du ikke sende mig tegningerne, for det kan jeg da sy billigere selv! Jeg har også skrevet til Lancome i dag, for fremover vil jeg selv lave mine egne cremer. Bliver spændende at se om jeg får opskriften, for så kan jeg selv sidde i min stue og lave cremer! Skal også have mig en sodastream maskine, for så kan jeg lave cola til 50 øre flasken!

Tænk at en dagsdosis Monavie koster mindre end en is eller ½ liter cola!

Monavie er billigt!!!

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hola Amigos.

I rest my case! Vi kommer ikke videre!

Fik 120 mails fra Amino i min indbakke, og nu starter arbejdsugen, så vi må tage kampen op i næste weekend!

Ha´ en super uge alle sammen.

Hilsen

Anders

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Ej det var da ærgerligt. Men venter da spændt på at få nogle svar på mit oprindelige indlæg ;O)

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Expert:

Hej Peter.

Hæfter mig ved at de produktet, du henviser til, faktisk koster mere end Monavie. Jeg kan købe en flaske til 25 USD, så det er da rart at blive bekræftet i, at Monavie ligger på niveau i markedet. Kan faktisk få en flaske helt ned til 19 USD, så vi er 40% billigere!

Kan se at du sælger børnetøj. Kan du ikke sende mig tegningerne, for det kan jeg da sy billigere selv! Jeg har også skrevet til Lancome i dag, for fremover vil jeg selv lave mine egne cremer. Bliver spændende at se om jeg får opskriften, for så kan jeg selv sidde i min stue og lave cremer! Skal også have mig en sodastream maskine, for så kan jeg lave cola til 50 øre flasken!

Tænk at en dagsdosis Monavie koster mindre end en is eller ½ liter cola!

Monavie er billigt!!!

Ja, de øvrige produkter er ENDNU dyrere - det er uhyggeligt! Det jeg vil frem til er om der ligefrem tages ågerpris for produkterne. Kan jeg finde tilsvarende produkter på nettet billigere, så har Monavie en dårlig sag mht. indtog på det danske marked. Der bliver argumenterer for prisen herinde ved at sige at råvarerne er utroligt dyre at fremstille. Jeg vil bare se om den påstand holder vand.

Ja, jeg sælger blandt andet børnetøj - og det til en pris mage til konkurrenternes.

Skal lige sige at de to links var noget nær det dyreste jeg kunne finde. Så det er ikke så meget deres pris der skal kigges på, mere det faktum at de rent faktisk skriver på deres side hvad produktet indeholder - milligram for milligram.

Det må da også være en forudsætning for at sælge Monavie at man kender ingredienserne? Ellers aner man jo ikke hvad det er man sælger ;-)

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Peter.

Jeg skal lige være helt sikker! Så det du siger er, at de billigste produkt vinder i Danmark? At kan man finde noget billigere, så har Monavie ikke en chance?

Mærkevarer går en hård tid i møde kan jeg regne ud! Hvis du ringer til Purnova, så er jeg sikker på, at du kan indkøbe Pikasol olien billigere. Så skal den bare i kapsel og så på markedet! Genialt!!! Så skal du bare lige have overtalt de 100.000 kunder, som spiser Pikasol, at de skal købe dit billigere produkt. Det samme kan du jo gøre med Ajax, Kellogs, Lancome etc. Det bliver den vildeste forretning!

Ang. ingredienserne! Anders - gider du ikke forsyne mig med en komplet ingrediensliste, så jeg kan bevise, at  man kan lave det billigere! Skal du også have en leverandørliste, så vi er 100% sikker på, at du får fat i identiske råvarer?

Tages der overpris for B&O? Tages der overpris for Levis? Tages der overpris for Ajax? Tages der overpris for Kellogs?

Hmm, branding er mere end en billig pris!

Hilsen

Anders

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Sorry Anders

Bliver lige nødt til at knytte lidt kommentar til dit sidste indlæg, selvom jeg er enig med det jeg tror du mener, men alle de produkter du nævner brander sig igennem hvad man kan sige "normale" branding kanaler, og bruger millioner og atter millioner på at være en lille del af forbrugernes bevidsthed. Det gør monavie ikke. Vis mig en tv reklame på landsdækkende tv, bus eller outdoor reklame kampagne og vi kan snakke om et produkt der er værd at tale om er brandet.

Jeg ved godt at der er mange vinkler på det at "brande" sig, men du og jeg ved også godt du ikke kan sætte monavie i samme kategori som Coca cola, TDC, Pikasol, Kellogs eller for den sags skyld B&O (selvom det er lang tid siden de har kørt kampagner som sådan - Det behøver de ikke)

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders,

Nej det er ikke det jeg siger! Jeg siger bare, at som ny spiller på markedet, kan man nok få det svært hvis man kan købe samme produkt til en tiendedel af prisen. Der blev tidligere i tråden spurgt til om man troede at Monavie havde en chance for at slå igennem i Danmark, og det er bare det jeg forsøger at analysere ad forskellige veje.

Og så efterlyser jeg bare lidt åbenhed omkring sammensætningen af produktet :-) sådan ingrediens for ingrediens.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Petersen:

Hej RevisorOlsen.

Tak for et konstruktivt indlæg! Så ved jeg, at jeg kun tænker på profit og forsøger på at narre folk!

Hilsen

Anders

 Hehe, nu har jeg læst lidt med her, og jeg må sige, at du lyder som et lille barn der ikke kan få sin vilje.

-RKL

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Karsten.

Det var netop branding, som var een af grundene til at jeg valgte Monavie. At sælge sit produkt via Network Marketing er ikke meget anderledes, end hvis det blev solgt i en butik. Vi skal opbygge et stærkt brand, for ellers har vi ikke nogen forretning på sigt.

Så lad os kigge på Monavie evner til at brande! Monavie har været i nyhederne mere end 50 gange. Produktet har været på Rachel Ray show, på Fox news, ved oscar uddeling, NBC news, Dr. Oz show med Oprah, ABC news etc. Firmaet sponsorerer Boston RedSox, 2 professionelle mountainbike hold, et triatlethold etc. For ikke at tale om deres reklamefilm - Momentum, Story of Monavie, Power of you og Discovering Monavie. Så ikke alene har firmaet udbetalt 4.5 mia. kr. til de mennesker, som er med til at sprede budskabet om Monavie. Selskabet bruger også millioner på markedsføring og PR.

Har en kammerat som bor i Miami. Han ringede i sidste uge, da han var til VIP fest, hvor der blev afholdt Monavie tasting party! Jeg kan love dig for, at Monavie er et KÆMPE brand i USA, og selskabet sælger millioner af flasker hver måned.

Du kan ikke finde et eneste firma indenfor Wellness, som bare når Monavie til sokkeholderne! Intet firma har nogensinde lanceret et wellness produkt, som har nået så stor succes på så kort tid!

 Igen kan jeg ikke henvise direkte til indslag i nyhederne (fødevarelovgivningen), så brug Youtube.com og søg på Monavie

Jeg er fortaler for, at network marketing bliver reguleret strengere. At der kommer klare regler på området, at folk ikke skal lokkes ind i forretningen, at produkter skal godkendes, at selskaber skal godkendes etc. Det har man gjort i USA, og det har betydet, at Network Marketing og direkte salg har fået et meget bedre omdømme.

Selv Bill Clinton er fortaler for Direct Selling!

 

Hilsen

Anders

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Og igen......svar udbedes venligst på mit indlæg ;O)

Wow sikke en lang og til tider kedelig læsning :O).

Nu har jeg selv læst en del om Monavie og det de lover / lovede af helbredende ting. Det er fuldkommen korrekt at produkterne indeholder gode ting som plantestanoler, resveratrol, osv. Ting som man også finder i alm. daglidags varer (tilsat). Nu fremhæver jeg disse to da de bliver nævnt flittigt på siden, og lad os da tage fat på resveratrol. resveratrol´s "dokumenterede" virkning består af laboratorie forsøg på rotter og mus som fik flg:

24 milligram per kilogram af kropsvægten. Rødvin har 1.5 til 3 milligram af resveratrol per liter, så en person der vejer ca. 70 kg skulle drikke mellem 750 til 1,500 flasker for at opnå samme effekt.

Som i nok kan se så skal man nok tage argumentet om resveratrol´s egenskaber med en gran salt, da man endnu ikke ved om små doser har en beviselig virkning, eller om store doser er direkte skadelige.

Det samme gør sig gældende for Plantestanoler. Der er blevet skrevet mange flotte ting om dets egenskaber....bare ikke videnskabelige. Der bliver rigtigt nok anbefalet mellem 0,8 - 3 g per dag. Problemet er bare at man endnu ikke har nogen viden om der alvorlige bi-virkninger ved at indtage mere end det anbefalede. Dette er ret relevant da der bliver tilføjet Plantestanoler i en masse af de dagligdagsvarer vi indtager, olie, youghurt, chokolade, osv. Og da ingen har styr på hvor meget der bliver tilsat, kan kun fremtiden vise om det nu også var en god ide eller ej.

Desuden kan det tilføjes til Plantestanoler har en dokumenteret effekt på LDL Kolesterol, men INGEN DIREKTE effekt på hjerte kar sygdomme.

Nu til den "patenterede" del af super processen som hr. snavs har "opfundet". Det er altså en værre gang volapyk Anders. Skal vi ikke bare droppe snakken om "processen", og så i stedet for undre os over at der bliver brugt Acai PULVER, og altså ikke bær med skal. Siden du/i er så skråsikre på at det er patenteret, måske du så kan forklare hvorfor de indsendte ansøgningen i 2004, og here inden årsskiftet 2009 var det endnu ikke godkendt grundent manglende dokumentation:

Læs mere her:

Og nu et par links til hygge læsning:

Om vitaminer og antioxidanter:
Det er en artikel hvor i kan finde links til forskellige studier omkring vitaminer og antioxidanter. Den er fra 2009, og giver et lille men godt indblik i hvorfor man skal tage disse lovprisninger om vitaminer og antioxidanter med måde. I kan finde ligende og langt mere videnskabelige dokumenter via min gode ven google hvis i ikke lige tager denne artikel seriøst ;O). Men igen må konklusion være at en decideret videnskabelig dokumentation af div. vitaminer og antioxidanter som værende "vidunder midlerne" til et bedre helbred, anti ældring, mere hår på hovedet (<-joke) og hvad ved jeg, er noget værre vås. Man ved det simpelthen ikke endnu.

Og nu til min konklusion:

Ud fra det jeg har læst om Monavie´s produkter så indeholder det ikke ting som gøre noget fantastisk for dig.Hvis du skal drikke det de anbefaler om dagen, så kan det meget hurtigt blive en forfærdelig dyr affære. Jeg vil i stedet anbefale at spise varieret mad, og så ellers drikke en god gang rynkebysaft som nok også smager bedre en Monavie´s produkter (hvis man skal tro på de forbruger test som jeg selv har læst).

Hvis man nu alligevel er helt forgabt i hr. snavs Monavie produkter, og tror det gør en forskel i livet, hey så er det fint for mig. Men så gør mig den tjeneste at købe Frut a Vie i stedet for. Den har en LANGT højere ORAC score en Monavies, og så endna til den halve pris......wow.

Michael

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Side 13 ud af 17 (162 indlæg)