Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wellstar har i hørt om det og hvad mener i om det?

Side 4 ud af 23 (224 indlæg)
Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Forstår hvad du siger...

 

Men er ikke enig.. Syntes det virker meget som om i frygter en masse ting...

Og hvad angår det du siger med at der er altid mange der spræder onde rygter...

Sorry men så er min holdning mest: tyv tro vær mand stjæler Surprise

 

men igen lykke tilWink

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Annika / Søren?, måske i er et par, eller den samme person.

Du skriver at Wellstar produkterne har gjort underværker i hele europa?. Nu har jeg søgt godt og grundigt, og kan kun finde en meget sparsomme
oplysninger omkring disse vidunder produkter hhv. i Tyskland hvor de kommer fra, ungarn, og polen. Men det utrolige er at når de nu er SÅ populære, at man næsten ingen information får, undtagen på den tyske hovedside. Jeg har endnu ikke kunnet finde nogle som har sagt wohoo hvor er jeg blevet frisk af dette.....ingen, undtagen på den tyske hovedside.

Det er sjovt du skriver at 2 af produkterne er godkendte. Endnu har INGEN af de danske "forhandlere" produkterne oppe. Faktisk er det et gennemgående tema for alle sider inkl. din egen at siden er under opbygning?. Et par enkelte af dem henviser til den tyske hovedeside...hvorfor mon?. Forklaringen på dette er iflg. dig selv manglende labels på Dansk...lidt useriøst af et firma som ellers er SÅ stærkt repræsenteret, at de ikke engang har lavet disse inden produkt lansering i Danmark?. Det viker mere som om at de skulle se om produkterne nu også gik igennem, og så kunne de trykke de labels der skulle til.

En anden gennemgående ting er at folk som "forhandler" disse produkter, alle er mere eller mindre rørende uenige om hvad der sker, om produkterne er godkendte eller ej, hvad de gør godt for osv. På dette link:

Angelhttp://www.laguna.dk/?id=128425[/a]

Er der en som også har fået historien om de Danske labels, men her siger hun at hun fik at vide de først ville komme i 2010?....ja den lader vi står lidt for sig selv. Desuden så har ejerne af denne side skrevet dette indlæg:

"Overskrift: Hvorfor vil Wellstars øverste ledelse lukke laguna.dk?? Hej allesammen, Først og fremmest vil vi takke for alle indlæggene på vores Meningsside. Vi har mere end tusind unikke besøgende om måneden (dvs. tusind forskellige personer). Alle indlæggene har medført en sund debat om dette nye koncept som Laguna.dk sprang ud i af ren og skær interesse - dog med skepsis for konceptets opbygning. Det har ligget helt klart for os at vi ønskede en åben debat om Wellstar konceptet da vi havde ret stor skepsis til konceptets opbygning. Derfor har vi heller ikke tegnet andre partnere ind i Wellstar endnu trods mange ønsker og tilmeldinger via Laguna.dk. Vi ønsker ikke at tegne folk op på noget inden konceptet er godkendt af de danske myndigheder. De mange debatindlæg har iflg. Wellstar-ledelsen i Tyskland vakt Forbrugerombudsmandens interesse og vi blev derfor kontaktet igår af Wellstar's øverste ledelse i Tyskland med "rådgivning" om at lukke websiden inden udgang af idag!! Det har vi dog undladt at gøre - og istedet fjernet alt det indhold på siden som iflg. Wellstar-ledelsen ikke var godkendt af Fødevarestyrelsen. Med venlig hilsen Laguna.dk"

En HELT normal opførsel af et firma som selvfølgelig har helt rent mel i posen.

Til jer som har haft interesse i dette. STYR HELT UDEN OM. Man kan ikke konkludere det som andet end fup og fiduser. Produkter er komplet udokkumenterede rent videnskabeligt, og derfor er evt. bivirkninger af disse produkter ukendte.....dette er et typisk problem for produkter i denne genre.

Michael 

 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Annika / Søren?, måske i er et par, eller den samme person.

Vi kender ikke engang hinanden, men er partnere i samme firma så det er klart at der vil være andre end mig der kommer med kommentare herinde.

Du skriver at Wellstar produkterne har gjort underværker i hele europa?. Nu har jeg søgt godt og grundigt, og kan kun finde en meget sparsomme
oplysninger omkring disse vidunder produkter hhv. i Tyskland hvor de kommer fra, ungarn, og polen. Men det utrolige er at når de nu er SÅ populære, at man næsten ingen information får, undtagen på den tyske hovedside. Jeg har endnu ikke kunnet finde nogle som har sagt wohoo hvor er jeg blevet frisk af dette.....ingen, undtagen på den tyske hovedside.

Jeg kan ikke svare for de andre lande, men vores officelle Wellstar danmark website kommer op og køre indenfor meget nær fremtid, har selv lige leveret materiale dertil i form af fortælling om hvordan jeg kom igang med wellstar osv. Og som jeg skrev før så er vi igang med reklamer for produkterne, men igen vi er ikke officelt åbnet endnu så klart at alt ikke er klar endnu, og vi har ihvertfald ikke tænkt os at skynde os fordi der sidder nogen og undre sig over hvorfor de ikke kan finde dit og dat, tingene skal nok komme op og køre når vi er klar til det og vi har noget proffesionelt at ligge ud, det skal ikke bare være hurtig løsninger.

Det er sjovt du skriver at 2 af produkterne er godkendte. Endnu har INGEN af de danske "forhandlere" produkterne oppe. Faktisk er det et gennemgående tema for alle sider inkl. din egen at siden er under opbygning?. Et par enkelte af dem henviser til den tyske hovedeside...hvorfor mon?. Forklaringen på dette er iflg. dig selv manglende labels på Dansk...lidt useriøst af et firma som ellers er SÅ stærkt repræsenteret, at de ikke engang har lavet disse inden produkt lansering i Danmark?. Det viker mere som om at de skulle se om produkterne nu også gik igennem, og så kunne de trykke de labels der skulle til.

Nu er det sådan at vores produkter heller aldrig kommer til salg på vores danske hjemmesider, de kan kun købes via den internationale side og vi kan kun henvise og linke til dem via vores egne sider, det er sådan at wellstar køre deres koncept, så det er kun info osv omkring produkterne vi kan skrive om på vores danske sider og derefter linke til hvor de kan købes og selvfølgelig under et af vores forhandleres id nr, det er nemlig sådan at wellstar tager sig af alle vores kunder, de tager imod deres bestillinger og betalinger og levere også direkte til kunden. Det betyder at forhandlerne ikke skal ligge inde med et kæmpe varelager og at kunden altid får samme service uanset hvilket land de er fra.

Vi mangler ikke længere de danske labels, så tingene går hurtigt her. Vi mangler ikke noget som helst for at kunne sælge produkterne og vi sælger skam også masser af dem.

At siderne er under ombygning er helt og aldeles vores egen skyld, vi har ikke været over vores forhandlere mht de hjemmesider de har lavet, så der er blevet skrevet noget rigtig dumt på mange af siderne fordi folk ikke er blevet tjekket op på, så en rigtig dum fejl fra os, (lederne i wellstar dk) det resulterede i at wellstar selv fik øje på nogle af siderne og ringede med det samme og forlangte dem alle lukket ned, også dem der var ok, og så skal vi venter på at  de sender os nogle regler og retningslinjer til os om hvad vi må skrive på vores sider og hvilke billeder vi må bruge osv. Så dum fejl, meget dum, men den er vores her i dk og ikke wellstars. Sådan en side som nettop Laguna er en af grundene kan du jo nok selv se. De har så bare valgt at blive sure og nægte at lukke siden, træls for dem for det accepteres ikke ved wellstar.

En anden gennemgående ting er at folk som "forhandler" disse produkter, alle er mere eller mindre rørende uenige om hvad der sker, om produkterne er godkendte eller ej, hvad de gør godt for osv. På dette link:

Igen personen bag, (som kun er 1 person)  Laguna er utilregnelige, grimt at sige om en fra samme netwærk men det er desværre sådan det forholder sig.

Angelhttp://www.laguna.dk/?id=128425[/a]

Er der en som også har fået historien om de Danske labels, men her siger hun at hun fik at vide de først ville komme i 2010?....ja den lader vi står lidt for sig selv. Desuden så har ejerne af denne side skrevet dette indlæg:

"Overskrift: Hvorfor vil Wellstars øverste ledelse lukke laguna.dk?? Hej allesammen, Først og fremmest vil vi takke for alle indlæggene på vores Meningsside. Vi har mere end tusind unikke besøgende om måneden (dvs. tusind forskellige personer). Alle indlæggene har medført en sund debat om dette nye koncept som Laguna.dk sprang ud i af ren og skær interesse - dog med skepsis for konceptets opbygning. Det har ligget helt klart for os at vi ønskede en åben debat om Wellstar konceptet da vi havde ret stor skepsis til konceptets opbygning. Derfor har vi heller ikke tegnet andre partnere ind i Wellstar endnu trods mange ønsker og tilmeldinger via Laguna.dk. Vi ønsker ikke at tegne folk op på noget inden konceptet er godkendt af de danske myndigheder. De mange debatindlæg har iflg. Wellstar-ledelsen i Tyskland vakt Forbrugerombudsmandens interesse og vi blev derfor kontaktet igår af Wellstar's øverste ledelse i Tyskland med "rådgivning" om at lukke websiden inden udgang af idag!! Det har vi dog undladt at gøre - og istedet fjernet alt det indhold på siden som iflg. Wellstar-ledelsen ikke var godkendt af Fødevarestyrelsen. Med venlig hilsen Laguna.dk"

En HELT normal opførsel af et firma som selvfølgelig har helt rent mel i posen.

Nej, men Laguna repræsentere bestemt heller ikke wellstar danmark med hverken deres meninger eller udtalelser.

Til jer som har haft interesse i dette. STYR HELT UDEN OM. Man kan ikke konkludere det som andet end fup og fiduser. Produkter er komplet udokkumenterede rent videnskabeligt, og derfor er evt. bivirkninger af disse produkter ukendte.....dette er et typisk problem for produkter i denne genre.

Eller kom til et af vores møder og se dukomentationerne  for produktgodkendelsen, forretningskoncept godkendelsen osv. stil dine spørgsmål der og få dokumenterede svar , se med egne øjne og døm selv .

Michael 

 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal muligvis lige have det ind med skeer; produkterne kan ikke købes fra de danske sider, men derimod fra den tyske. Så som "forhandlere" er jeres eneste opgave at gøre reklame for produktet? Er det så ikke at stramme den at kalde sig forhandler?

Derudover er jeg lidt nysgerrig mht. hvem der har "godkendt" jeres produkt? Samt hvem har "godkendt" jeres forretningskoncept?

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen nu er jeg da helt forvirret?. Hvorfor siger du så at 2 af produkterne er godkendte og de sidste to er på vej?. Hvorfor skal de godkendes hvis i alligevel ikke forhandler dem i Danmark?. Det eneste i gør er jo bare at formidle kontakt til i følge dansk lov ulovlige produkter af den ene eller anden grund på en tysk hjemmeside. Det sjove ved din kommentar er faktisk at på stort set alle de sider jeg gik ind på som "forhandlede" disse produkter, alle skrev at de ventede på produkterne til deres shops...at de bare ventede på godkendelse.....hvilket de så åbenbart har ventet forgæves på i følge dig selv..

Du skriver også at Laguna er utilregnelige....er dette mon fordi de er de enste jeg har kunnet grave frem af "forhandlere" som rent faktisk holdt sig kritisk til
jeres måde at lave forretning på?.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 16
Fra  Leo Lund Erhvervsbogføring Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har også tegnet mig som: uafhængig WellStar Partner.

Som partner ved WellStar er man ikke forhandler.

Jeg har fået oplyst at alle 4 produkter nu er godkendt i Danmark, dokumentationen er endnu ikke nået ud til os, men det går jeg ud fra at den snarest gør.

Jeg skal præsentere varerne for potentielle kunder, og så udlevere mit partner nummer, som kunderne skal bruge for at købe varerne på den Internationale net-shop. Denne er endnu ikke åbnet for danskere, men det er så meget på trapperne, at det danske flag er kommet på, men endnu ikke er aktiveret.

Produkterne skal godkendes i Danmark - idet de "forhandles" af et danske selskab (som oprettes af hovedkontoret), således at der også kommer dansk moms og danske etiketter på produkterne. Jeg har fået et udkast på dansk, men den endelige ordlyd afventede godkendelsen, idet det i den forbindelse kunne ske at der kom lidt justeringer.

At sige at WellStar er ulovligt og useriøst, er også at sige at dem som sælger TupperWare og Alou Vera er ulovlige og useriøse, idet der både salgsmæssigt og avancemæssigt anvendes ens principper, dog har WellStar indført en forbedring, således at partnerne ikke skal ligge inde med varelager eller skal opkræve penge ved slutbrugerne, dette klares på Internettet - men som "tak/belønning" for vores salgsarbejde (præcentation af varerne) får vi procenter af salget.

Her i opstartsfasen kan det desværre ikke undgås at der kommer partnere ind, som ikke burde have været med, og de så opføre sig tosset - det må hovedkontoret i Tyskland så tage sig af - og det gør det heldigvis også.

Hvis nogen (også journalister) ønsker at deltage i et præsentationsmøde, så kontakt mig, så invitere jeg gerne til vores næste møde i Fredericia, jeg formoder bliver på tirsdag.

Venlig hilsen

Leo Lund
28 19 82 88

Tilmeldt 15. Dec 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Leo Lund Pedersen:
Produkterne skal godkendes i Danmark - idet de "forhandles" af et danske selskab (som oprettes af hovedkontoret), således at der også kommer dansk moms og danske etiketter på produkterne. Jeg har fået et udkast på dansk, men den endelige ordlyd afventede godkendelsen, idet det i den forbindelse kunne ske at der kom lidt justeringer.

Så det du siger er... Produkterne er IKKE godkendt endnu men i håber på det...

jeg syntes godt nok det virker som om i gambler meget både med jeres business OG andre folk heldbred..

hvordan kan i sælge ting i DK der ikke er godkendt? er det ikke lidt lige som de fjolser der sælger termo power piller fra tyskland til DK PGA et hul i lovgivningen.. Disse produkter kan være farlige.. 1 er i gambler med jeres egen heldbred. noget andet er i "pusher" det til andre..

 

Jeg ville inderligt ønske at i fik/får jeres produkt godkendt, men jeg er chokeret over at i voksne mennesker tør gamble med anders heldbred på denne måde...

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at forklare en sidste gang og så gider jeg ikke bruge mere tid på det her, for det er en komplet latterlig diskution der er kørt helt af sporet syntes jeg, uanset hvad jeg skrivet så vender og drejer i det og lader som om at i ikke forstår noget som helst fordi at i bare vil finde noget at sætte en finger på og i bare vil diskutere.

Det er jantelovsdanmark der viser sine tydelige spor her.

Der bliver svaret på hvorfor produkterne skal godkendes i dk når de sælges direkte fra en tysk hjemmeside, og så vendes svaret om til at nå så er produkterne ikke godkende alligevel???

Kan i slet ikke forstå dansk eller hvad??

Leo svarede på dit spørgsmål og så vender du det rundt, kan du ikke selv se at det er en håbløs diskution det her, vi kan ikke få et ben til jorden uanset hvad vi skriver.

Nå men sagen er at de 2 første produkter er godkendt og der er åbnet for salget pr 1 november, altså for næsten en måned siden nu. De sidste 2 produkter er også godkendt men der er ikke åbnet for salget endnu, det bliver der pr 1 december. Det handler om at man ikke er klar med en produktion til danmark med danske labels på, så derfor kan de ikke sælges før til december, men de er stadig godkendt fra de danske myndigheders side af, det er bare firmaet i tyskland der ikke er klar med produkterne endnu.

Og jo vi er vel en slags forhandlere, vi skal bare ikke sælge på den gammeldags måde, det er nettop det der er så fedt ved det her nye koncept. Vores opgaver er at informere folk om vores produkter, vise dem frem og derefter fortæller vi dem hvor de kan gå ind på hjemmesiden og bestille direkte hos wellstar. Så det er jo stadig os der finder kunderne, vi skal bare ikke døje med det administrative ved et salg, og det gør vores arbejde meget lettere og vores omkostninger samt risiko meget mindre.

Vi behøver blot at have nogle enkelte produkter hjemme til demo, til at vise kunderne og til smagsprøver.

Så kort og godt:

Wellstars produkter er godkendte i danmark og i hele EU.

Forretningsplanen er ligeledes godkendt i DK og hele EU, så ingen ulovligheder eller pyramide over det.

Vi forhandler produkter af højeste kvalitet og kunderne er meget tilfredsse med dem og det er de i alle de lande wellstar befinder sig i. Der kan ikke købes tilsvarende produkter på merkedet så det gør wellstar til markedsførende indenfor mikroalger i hele EU. Der kan købes enkelte alge produkter rundt omkring men de har ikke samme indhold og er i kabsler hvor vores er pulver, det sikre optageligheden i kroppen, vores produkter er desuden 100 % naturlige helt uden tilsætningsstoffer, hvilke også gør dem unikke.

Vores forretningsplan udbetaler ca .det dobbelte af hvad andre kendte forretningsplaner indenfor mlm gør, den har helt nye imput som heller ikke er set før. Forhandlernes chancer for at tjene gode penge med wellstar er derfor rigtig store og det er det er totalt nyt i dk gør at dem der allerede er med nu, dvs før den officelle åbning har et stort forspring i forhold til opbyggelse at netwærk.

Det er sådan kort fortalt om forretningen og produkterne og hvisder er nogen der har interesse i at høre mere om det mi i kontakte os, det er altid både gratis og uforpligtigende at kontakte os.

Og til slut vil jeg at sige at hvis der skulle være flere der ikke forstår eller ikke ønsker at forstå, så må i så leve med det eller opsøge flere informationer enten på egen hånd eller via os, hvis i mener at i har brug for det. Men flere ting og mere tid gider jeg ikke at bruge på denne tråd nu, for det virker som om at jer der bliver ved med at ordkløve osv heller ikke har nogen intresse hverken i forretningen eller i mig andet end at sidde og bruge en masse tid på at finde fejl og mangler ved vores forretning, og det kan jeg simpelthen ikke bruge til noget.

Jeg har nok at se til og ønsker ikke at bruge mere tid på useriøse folk der ikke engang har nogen interesse i min forretning, jeg har nok der er interesseret og vil derfor hellere bruge min tid på dem.

Syntes som sagt at denne tråd er kørt helt af sporet og ønsker derfor ikke længere at bruge tid på den og evt komme til at skade mit og min forretnings gode rygte ved at sidde og køre mig selv op over det her og evt komme til at skrive dumme ting, fordi jeg bliver fustreret over folk der bare ikke vil forstå.

 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det du siger om produkter er usammenhængende. Jeres beskrivelser af produkterne er helt hen i vejret...Det i siger de kan gøre er totalt hen i vejret. Jeres produkter indeholder ikke meget andet end en økologisk saft fra rynkeby.

Desuden...tag dig dog en tudekiks søren....jeg mener annika.

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Jan 06
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Man kan sige hvad man vil om produkterne, men det er ihvertfald ikke ren rynkeby.Mit problem er ikke produkterne i sig selv for de virker glimrende, ihvertfald juicen/saftevande eller hvad du vil kalde det. Der er bestemt en "red bull" effekt over deres virkning, så det kan du ikke anfægte.

Det er mere forretning bag, den manglende information og pyramide spillet i det. Og selvom produkterne virker, så tror jeg desværre ikke på at folk gider tage dem og bruge dem i lange tider af gangen, og selvom produktet egentlig ikke er det vigtigste i denne forretningsform så er det altså ved at fastholde folk på brugen af produktet og en evt. partner aftale at pengene skal tjenes og jeg tror helt enkelt ikke på det i længden. Måske for nogle få stykker, men derefter vil der være rigtig mange som bare går med i troen at de uden at røre en finger kan tjene kassen, og det kan man altså bestemt ikke, det er mere end hårdt arbejde, og for hver ny partner er der endnu mere hårdt arbejde.

Side 4 ud af 23 (224 indlæg)