Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er store fejl rettet ik?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er det ik lidt dyrt over 200 for en måned

måske skifter jeg til 123hjemmeside det er samme udbyder men tror det e rbilligere

og der kan jeg lave flottere design og options grafik

og mange flere opsætning muligheder

ps wordpress skal det være

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Websitet er stadigvæk rodet, ikke indbydende og ulogisk. Beklager

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om i kiggede før jeg var færdig

Er det ikke rart nok at få det at vide om porto eller skal det kun stå under om at købe

det med copyright det er vel fint nok at beskytte sig

Fra Aarhus
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 72
Fra  DeAppFuuel Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

er det en 20'er om måneden selv med webshop?

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan hoste websites, (nærmest) uanset indholdet, til billig penge mange steder. Kr. 20,00 er sikkert rigtig nok - jeg kender ikke priserne.
Så om du har en webshop, et digitalt visitkort, en rodebutik, eller kun mail på det webhotel du lejer til de kr. 20,00, det er udbyderen nok ligeglad med. Men som regel skal du også selv stå for det hele: at websitet kommer oppe at køre, at sikkerheden er i orden, at udseendet er som det skal være, at din SEO fungerer, at betalingsløsningen og forsendelsesintegrationen er i orden - osv osv. Vil eller kan du ikke, så kan du få andre til at gøre det for dig, men så skal du regne med at det koster mere end kr. 20,00 om måneden. Til gengæld kan du så fokusere på noget andet end at rode med noget du ikke ved så meget om (det er ikke en hentydning til din hjemmeside eller dine evner, det er en generel bemærkning).

Albert

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 99
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke at folk ikke har nævnt det allerede, måske har de, men få nu hjælp af en webdesigner til dit foretagende, det der skræmmer flere end det lokker folk til.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Tror du ser din shop som kunst og farverig. Hvor alle anmeldere herinde ser det som rodet og usammenhængende. Simpelthen 2 forskellige typer af øjne der ser. Jeg finder den personligt også frygtelig rodet forskellige skriftstørrelser og farver osv hele tiden. Mega forvirrende. 

Men jeg tænker du ser det som kunst, og du sælger kunst? Men tror bare at selvom man sælger kreativitet og kunst. Så skal basen, altså shoppen ikke være en del af det. Men klassisk og alm tekst osv. 

Bare mit indput. Jeg køber aldrig kunst eller interesserer mig for det. Så måske ikke den rette at spørge. 

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at HansPedersen har fat i den lange ende: hjemmesiden skal vist ses som kunst, fordi den sælger kunst. Men selv i en genbrugsbutik er kasseapparatet og Dankort-terminalen ikke "genbrug" ... Fint at Johnnis website prøver at sælge kunst, så skal selve hjemmesiden ikke være et kunstprojekt.

Jeg har faktisk overvejet om jeg ikke bare, kvit og frit, skulle lave en hel ny hjemmeside til Johnni, med hjælp af andre herinde, jeg har dog andre prioriteter som jeg sætter højere. Også fordi jeg ikke er helt overbevist om at målet er realistisk.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)