Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Momondo/Trivago lignende platform søger website og app udvikler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa alle,

Jeg har fået en idé til en ny platform lidt i stil med Momondo og Trivago som skal skabe overblik over forskellige udbydere af samme services. I den forbindelse ønsker jeg at finde en dygtig programmør eller lign. som har forstand på at bygge meget komplekse hjemmesider som kan trække data fra forskellige hjemmeside ind på mit site, og dermed skabe et let og overskuelige overblik for forbrugeren.

Er der nogen herinde som kender en som I mener vil kunne løse denne opgave, enten en virksomhed eller en privatperson, så sig hjertens gerne til!

Tusinde tak på forhånd :-)
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Du har en skør ide, som aldrig bliver til noget. Du prøver at gabe over noget, som du ikke har forstand på.

Ud og hyg dig i solen i stedet for :)

Vh

Julie

Tilmeldt 30. May 18
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad er dit budget?

Og har du tilladelse til at hente og bruge data fra disse andre websites?

Tilmeldt 31. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Juliemusen,

Mange tak for din feedback, men jeg er nu ret sikker på at det nok skal lykkes for mig, men tak for dit input.

I forhold til din kommentar om at tage ud i solen i stedet for, er jeg ret sikker på det ikke er måden hvorpå man starter en succesfuld virksomhed, hvorfor jeg nok bliver inde og arbejder videre på min idé.

Rigtig god dag :-)
Tilmeldt 31. Jul 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tillermtilsted,

Jeg har et budget på omkring 150.000-200.000 kr. for hjemmeside og app. Mener du det er for lavt?

Jeg er ved at indhente de sidste tilladelser, og har allerede de første i hus.
Tilmeldt 30. Jun 14
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Thomsen24:
Hej Tillermtilsted,

Jeg har et budget på omkring 150.000-200.000 kr. for hjemmeside og app. Mener du det er for lavt?

Se hvad jeg sagde :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 11. Jul 20
Indlæg ialt: 36
Fra  Betbetter IVS Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomsen

Jeg har brugt det sidste halve år på at laver Skier.dk Det er blot et affiliate site som det er ny.

Du skal tænkte på at det slet ikke er nok at have platformen, alt det der kommer bagefter som linkbuilding, markedsføring, content udarbejdelse. Alt tager tid eller koster penge. 

Du måler dig lige nu på et niveau hvor det er nogle kæmpe spillere. Start ud i det små, og byg på og byg på.

Held og lykke med det. For 6 måneder siden så mit også tåbeligt ud. Nu er vi ved at være på et niveau hvor jeg tænker næste step.

Tilmeldt 28. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Jeg ved ikke om det er for sent at give nogle råd, med jeg vil klart anbefale at lave en mindre version / MVP og få testet din ide.

Du kan tjekke Siteplus-dk, som arbejder med startups og skræddersyede løsninger.

Hels og lykke med din hjemmeside )

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)