Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks flotteste juletræsfod

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Peters Jul Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kommer til alle jer herinde, fordi jeg er ved at løbe tør for idéer. 

Peters-jul.dk er så småt ved at blive kendt for Danmarks flotteste juletræsfod.

Men jeg mangler et sted at få dem produceret. 

Den er lavet af smigskårede træstave a la en træspand og siden malet. Indsatsen der holder træet er af pulverlakeret jern.

Dette er naturligvis stærkt forsimplet.

Jeg kan bedst forholde mig til en slutpris forstået på den måde, hvad skal jeg af med, når jeg står med en færdig i hænderne?

Billederne af min juletræsfod er både på Peters Jul (Facebook) og på Petersjuldk (Instagram).

Den er OHIM designbeskyttet

Mangler nogen der siger, "Sådan en kan vi godt lave til dig, og den koster det!"

Med venlig hilsen

Peter Staghøj

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal nok se lidt på din website - jeg ville se din juletræsfod, og bliver mødt af en sikkerhedsadvarsel om at lade være med at fortsætte til sitet.

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Peters Jul Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kirsten! Ja det er jeg helt med på. Det er en manglende SSL sikring af sitet vist nok. 

Det ville koste mig mere om måneden end hvad jeg sælger for udenfor sæson. 

Jeg har set flere sites der også står som "-ikke sikker", men min betalingsdel osv. er krypteret i hoved og den anden ende (man kan slet ikke andet)

Langt de fleste af mine kunder ser mine opslag på enten FB eller Insta og forelsker sig der, siden kommer købet på .dk'en.

Jeg har ikke fået henvendelser tidligere om netop dette.

Jeg har lige testet her hos mig og får ikke nogen advarsel, andet end en lille tekst øverst, men ikke noget andet?!?

De bedste hilsner 

Peter

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Giver dig ret I at det er et enormt flot og hyggeligt produkt du sælger. Jeg kan se på FB at I har en del likes, så det virker også til det går ret godt. Det er måske ikke det du er ude efter, men din side kunne godt trænge til en seriøs overhaling. Med få ændringer vil du NEMT kunne fordoble din konverteringsrate på den side. (Det skal lige siges jeg ikke sælger noget og aldrig kommer til det på Amino).

Når du får styr på produktionen, så burde du seriøst overveje at få en ekspert ind og lave din side. Det ville NEMT øge dit salg.

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1314
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik ikke en ‘lille tekst’ - jeg fik et billede/tekst, der fyldte hele skærmen. Det var i hvert fald nok, til at jeg holdt mig HELT væk.

Jeg ved ikke hvilken browser, du bruger, men jeg fik det i Firefox.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Peters Jul Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Jeg skulle lige tilbage fra landet = manglende dækning

Mange tak! Vi er helt enige om opsætningen af hjemmesiden Ha Ha! Den er lavet med et minimum af indsats og så billigt som muligt.

Men den virker og der sælges fortsat fra den. Mit allerstørste problem er stadig produktionen. Men hjemmesiden skal selvfølgelig følge med og det kommer den også til, når jeg får løst mit største problem. Men tak for feedback

Dbh

Peter

Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Peters Jul Skrevet kl. 09:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Det kommer åbenbart meget an på hvilken browser man anvender. Men jeg får kigget på det HSBH

Dbh

Peter

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Peters Jul:

Hej Kirsten! Ja det er jeg helt med på. Det er en manglende SSL sikring af sitet vist nok. 

Det ville koste mig mere om måneden end hvad jeg sælger for udenfor sæson.

Jeg læser det som "jeg har ikke råd til at få lavet SSL". Har du så råd til at få dit website blive overtaget af en ondsindet hacker? Har du råd til at rangere lavere på Google fordi du ikke har sikkerhedsheden i orden? Har du råd til at afskrække kunder?

Få fikset dit SSL-problem, og du vinder tillid fra Google og fra kunder, og du gør det en del sværere for hackere.

Tilmeldt 13. Nov 19
Indlæg ialt: 11
Fra  Peters Jul Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Albert

Der kommer SSL på i eftermiddag :-)

Tak for feedback

Dbh

Peter

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)