Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop-løsning til mange skiftende varer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Har i erfaring med, eller kan i ligefrem anbefale en løsning til en webshop med mange skiftende varer?

Jeg tænker der skal skiftes varer ud 5-10 dagligt.

Webshoppen skal nemlig sælge unikke produkter hvor der kun er 1-2 stykker af hver vare.

Jeg aner intet om webshops, andet end hvad jeg har læst mig til, så behandl mig venligst som total novice.

I forhold til opbygningen vil jeg betale mig fra det hele, men skal selv kunne finde ud af at fjerne og oprette nye varer pga. udskiftningshastigheden.

Og tænker heller ikke det skader at vide noget om det, før jeg kontakter professionel hjælp.

Tak Smile

Tilmeldt 17. Oct 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvis du skal have hjælp til oprettelse af webshoppen kan jeg sagtens hjælpe dog til en meget fornuftigt pris😃 du kan kontakte mig på mailen (forretten @ Gmail . com) hvis du kunne være interesseret.

Mvh Tobias :)

Fra København
Tilmeldt 13. Dec 15
Indlæg ialt: 82
Fra  castorolie.dk Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tobias

Jeg kunne også gost bruge hjælp til en webshop. Jeg har sendt dig en e-mail.

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Import og Export af fx produkter via Excel (csv-filer) kan de fleste webshop-systemer. 

Hvis du samtidig vil have en løsning, hvor du ikke selv skal stå for teknikken, opdateringer, vedligeholdelse mv., og gerne vil have nogen at ringe til som kan hjælpe dig, når systemet driller, kan du også overveje vores DanDomain Webshop fra kr. 189/mdr. 

Fordelen er selvfølgelig, at kompleksiteten for dig, som webshopejer, er bragt til et minimum, så din fokus kommer til at være på din forretning fremfor på teknikken - og så kan vi hjælpe dig, når du får brug for det 👍

Du er velkommen til at ringe på 9045 8777 hvis du vil høre mere - det koster selvfølgelig ikke noget 😉

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Hørning
Tilmeldt 8. Oct 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Har du fundet en løsning til din kommende webshop?

Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil først og fremmest gerne takke for hjælpen, det er fedt med et netværk som dette.

I forhold til webshoppen, så afventer jeg lige nu at den fysiske butik bliver skrevet over i mit selskab, så webshoppen kan lanceres i den forbindelse.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)