Markedsførings råd

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 19
Indlæg ialt: 13
Omranhamidi Skrevet 11-11-2019 kl. 14:35
Bedømmelse :
Hej!

Min virksomhed Transportoffer er næsten lige kommet on air!
Det Transportoffer tilbyder er at man under vores hjemmeside kan finde privatfolk med bil og trailer der kan hjælpe folk med at flytte.
Vi har både flyttefirma og privat folk, som kan hjælpe med at flytte for folk.
Derfor skal vi igang med at markedsføre den, og vil derfor lige høre om, folk har nogle gode råd angående markedsføring, eller evt en investor som har forstand på markedsføring.
Vores budget er ikke det store, så vi kan derfor ikke smide flere tusind kroner i facebook annocer og google ads.
Fra Hjørring
Tilmeldt 28. Oct 19
Indlæg ialt: 50
Karsten Sønderup Skrevet 11-11-2019 kl. 14:52
Bedømmelse :
Du kan oprette et affiliate program hos partner-ads.com/dk/index-advertiser.php, hvor du betaler x kr. pr. lead.

På den måde betaler du kun for besøgende der konverterer til kunder.
Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2093
Flemming Skrevet 11-11-2019 kl. 15:40
Bedømmelse :

Er det meningen, at I skal være internationale?

Jeg synes at Transportoffer ligger for tæt op ad Trafikoffer. Tænker mest på ulykke og død, når jeg hører ordet. Jeg har dog ikke alternativt bud på navn.

Tilmeldt 4. Oct 19
Indlæg ialt: 26
Christian Englev Christiansen Skrevet 11-11-2019 kl. 16:04
Bedømmelse :

At købe annoncer kan siges at være den nemme løsning, hvor man bare betaler sig fra at få trafik og man kan nemt komme til at brænde en formue af på det hvis man ikke er forsigtig.

Alternativet er at bruge knofedt og selv gøre arbejdet. Det I kan gøre er at :

- På jeres egen hjemmeside skrive artikler om hvordan man kan tjene ekstra penge hvis man har en trailer. Og til kunderne skrive om flytning i alle afskygninger. I skal selvfølgelig sikrer jer at jeres side er nem at indeksere for Google så I ikke spænder ben for jer selv.

- I har selvfølgelig allerede en virksomhedsprofil på alle de sociale medier og der kan I poste både om jeres artikler på jeres hjemmesider men også poste sjove historier, små videoer forskellige tricks mv.

- I kan tilmelde jer grupper hvor I kan finde jeres målgruppe og deltage i diskussionerne. Læs reglerne fordi enkelte grupper omhyggeligt så I ikke kommer til at overtræde dem og bliver smidt ud af grupperne.

- Sørg for at jeres Google My Business er opdateret, så hvis lokale søger hvor I har folk der kan flytte så kommer I op.

Så der er masser I kan gøre, men det kræver lidt tid og tålmodighed

Tilmeldt 7. Nov 19
Omranhamidi Skrevet 11-11-2019 kl. 16:07
Bedømmelse :
Tak for svar Karsten!
Vi prøver at kigge på det!
Tilmeldt 7. Nov 19
Omranhamidi Skrevet 11-11-2019 kl. 16:10
Bedømmelse :
Hej Flemming.
Vi skal være internationale på et tidspunkt ja, men ikke lige foreløbig.
Kan godt se hvad du mener, det tages til overvejelser om at skifte navn.
Tilmeldt 7. Nov 19
Omranhamidi Skrevet 11-11-2019 kl. 16:18
Bedømmelse :
Ja vi prøver os an med det hele.

Tror det tålmodigheden vi skal arbejde på, for vi vil gerne have massere af volume på.
Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 46
Tytteboevsen Fra  Lindahl Robotics Skrevet 11-11-2019 kl. 19:24
Bedømmelse :

Hvis i skal lave en hjemmeside eller på andre måder skrive tekst der repræsenterer firmaet så skal i nok have en til at læse korrektur hvis du skriver teksten.

Det kom til at lyde som et surt opstød. Det var ikke min mening, men du kan ikke finde ud af når ordene skal sættes sammen.

EDIT: Markedsføringsråd og privatfolk er i ét ord. Ja det kan være meget forvirrende når man på engelsk gør det lige omvendt... og hvad så med de engelske låneord såsom "google ads" skal det i et eller to ord på dansk. Jeg ved det ikke selv, men ville bare lige nævne det.

Mvh

Morten

Tilmeldt 7. Nov 19
Omranhamidi Skrevet 11-11-2019 kl. 19:31
Bedømmelse :

Helt forståeligt! 

Det når jeg skriver hurtigt uden at tænke mig om.. 

Du må meget gerne tjekke siden www.transportoffer.dk ud og tjekke om det er fejl. 🙂

Tilmeldt 1. Jun 15
Indlæg ialt: 46
Tytteboevsen Fra  Lindahl Robotics Skrevet 11-11-2019 kl. 19:59
Bedømmelse :

Hej Omran

Det har jeg engang lovet en anden på hans side og fik det aldrig gjort, så det vil jeg ikke love dig.

Mvh

Morten

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)