Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket virksomheds form er bedst for mig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har ikke lyst til selv og hæfte personligt for alt i virksomheden.
Jeg har ikke så mange penge (18 år)
Hvilken virksomheds form passer mig bedst? Nu når der ikke er nogle muligheder for IVS. Så ka hvad er det biligeste for mig.
Derudover hvis jeg indskyder penge som et krav fx i et ApS. Kan jeg så bruge de penge på ex noget gulplade bil eller varer til virksomheden?

Håber folk kan hjælpe

Thomas Nørgaard

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak skal du have Jacob. iøvrigt rigtig fede videoer du har lavet :-)
Tusind tak for Hjælpen.
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 291
Fra  SIDWAVE Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

det handler ikke om at have en virksomhed... :)

det handler om at have en vare til salg, som du ved hvem dine kunder er, og kan forsyne dem,

så start med at opfinde et produkt eller find ud af hvem dine kunder er, inden du forsøger at sælge noget skrammel til tilfældige forbipasserende :)

?

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg en enkeltmands virksomhed. Hvor jeg laver omfugning, af murværk. så det med og have gode kunder osv og sælge er intet problem, men har nogle jeg snakker om, at starte virksomhed med.
Men klart man skal naturligvis have som minimum en ide. Jeg har flere og har kontakter inden for det område jeg gerne vil ind på sammen med et par andre venner.


Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville vælge ApS. Jeg hører til dem der finder det alt for dyrt og besværligt at stifte via grønland færøerne og selskabsformen har et rædselsfuldt ry mange steder.


Det kommer normalt også til at være mere end en kamp at finde en bank til et selskab på færøerne eller grønland og ejer i DK, og skal du betale et eller andet for et driftssted (kontakt lokal) og ud over sædvanlige årsrapport og selvangivelse til Danmark - selvangivelse til selvstyret det respektive sted. Undersøg i alle fald om du kan finde en bank der vil være med - muligheden findes - 

Jeg ville vælge ApS og ja du kan bruge pengene til gulpladebil og varer mm https://johnhannover.blogspot.com/2019/05/tabt-selskabskapital.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Sep 19
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Tusind tak for dit svar. Hvis man fx skal have et holdingselskab er det så smart, af jeg stifter det samme tid med? kender en der endte i en retssag uden, at have et holding og det blev dyrt :/
Kan jeg Fx bruge de første 40.000 til holding og bruge de samme 40.000 til mit ''Drift selskab''?
og stadigvæk bruge penge på gulplade bil osv.?

Thomas
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kan

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Bank Nordic

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ternjr1111:
Tusind tak for dit svar. Hvis man fx skal have et holdingselskab er det så smart, af jeg stifter det samme tid med? kender en der endte i en retssag uden, at have et holding og det blev dyrt :/
Kan jeg Fx bruge de første 40.000 til holding og bruge de samme 40.000 til mit ''Drift selskab''?
og stadigvæk bruge penge på gulplade bil osv.?

Thomas

Ja VIL du have holding og det kan være fint nok men læs http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/holding-kort-om-for-og-bagdele.html så skal du stifte holding først og så drift og ja du kan så bruge pengene i drift til bil og varer osv - blot skal du varetage kapitalberedskabet https://johnhannover.blogspot.dk/2017/02/advarsel-til-alle-med-ivs-kan-i-bevise.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)