Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside og webshop

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg startede sidste år mit eget murerfirma, og har i den forbindelse fået lidt hjælp til en hjemmeside: murermester-sandoe.dk Jeg er klar over, at hjemmesiden godt kan blive bedre, og der mangler eksempelvis stadig noget mere indhold i form af tekst, billeder m.m., men jeg vil stadigvæk sætte stor pris på, hvis I vil komme med jeres ris, ros og evt. kritikpunkter, så hjemmesiden kan blive endnu bedre.

Derudover er jeg blevet involveret i et andet projekt, der drejer sig om en webshop: designbywe.dk Vi har fået lidt hjælp til hjemmesiden, men vi er stadigvæk ikke helt tilfredse, og jeg vil derfor høre, om der evt. er nogle herinde, som kunne være interesseret i at hjælpe, så vi endelig kan få lanceret vores webshop. Vi betaler gerne for det, men vi har dog ikke råd til at give en formue, da dette blot er et hobbyprojekt på nuværende stadie.

Hvis I dog mener, at der er potentiale for at arbejde videre med sidstnævnte hjemmeside, uden at skulle lave den helt om, så kom meget gerne med forslag til, hvad der kan gøres ved den.

Jeg ser frem til at høre fra jer, og vil sætte stor pris på alle kommentarer, der kan bidrage til, at vi endelig kan komme i mål med begge hjemmesider.

På forhånd tak,
Ole
Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole

Murermester-sandoe.dk
Den er rimelig set med mine øjne, der er et par ting jeg ville rette til hvis det var mig. Og de enkelte ting I nævner med tekster og billeder vil ikke være noget der tager mange minutter at få rettet til. Siden er meget "kompakt" og kunne godt bruge lidt luft mellem tekster og billeder. Så lidt styling ville være god til siden.

designbywe.dk
Uha, her er nok at gå i gang med, det ser ud til at I har fået sat en standard shop op, og det er fint nok. Men den fejler grusomt på f.eks. SEO området. Her vil jeg skynde på en 5-6 timer at få rettet op på fejl og mangler.

Du skal være velkommen til at slå på tråden eller smide en mail, hvis der er noget jeg evt. kan være behjælpelig med.

kim@fricomputer.dk

6080 7622

Fra Hvalsø
Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 28
Fra  Vektropol Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

I bund og grund er din murer-hjemmeside fin, men jeg synes dog også, at den er lidt kedelig. Den “popper” ikke hvis du forstår mig 😉.

Jeg tænker også at der kun gøres mere mht. SEO, og så bør I fokusere på bedre billeder til jeres referencer. Jeg er ikke i tvivl om, at I laver et flot arbejde, men det hæmmes lidt af kedelige, uskarpe billeder. I kan sagtens selv stå for billederne, men læg lidt mere arbejde i dem. Det tror jeg vil sælge en del bedre. Sig til hvis I ønsker et kursus 😉.

Mht. webshop må jeg melde pas. Det er ikke noget vi arbejder med, men spændende projekt.

Visuel branding til virksomheder :: Vektropol :: Webdesign, logodesign, visuel identitet m.v.

Tilmeldt 17. Aug 19
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for den konstruktive kritik til begge hjemmesider. Jeg er i øjeblikket i dialog med én som er i gang med at kigge på designbywe.dk, og så vil jeg samtidig arbejde lidt videre med den visuelle identitet for murermester-sandoe.dk, som jeg kan forstå, er det primære problem med den side.
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Som de andre siger, så er du sluppet ret godt fra murermester-sandoe.dk, der er ikke behov for de store ændringer. Jeg vil nok anbefale at få opsat landing pages, med noget lignende "Murermester hejninge" selvfølgelig afhængig af hvor langt du kører. 

Jeg vil gerne tage et kig på jeres webshop, hvis altså personen som kigger på det nu, ikke helt er det match i ledte efter.

Jeg har arbejdet med WordPress og WooCommerce siden 2014, og har hjulpet et hav af kunder lige fra små webshops med 20-30 besøgende om måneden, til de helt store med 10.000 besøgende om måneden.

Mvh. Morten Zimmer

Webkoderiet.dk

Webkoderiet - Moderne og professionelt webbureau i Odense.

Tilmeldt 11. Jul 19
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ole,

Jeg har hjulpet rigtig mange kunder med at lave hjemmesider og webshopper

Tag et kig på min online portfoliomappe: https://jmp.sh/6qbHPD2 

Jeg kan hjælpe dig med at lave en ny hjemmeside og webshop, til en pris som du ikke kan sige nej til.

71160604

andreasmollerbrodersen@gmail.com

Jeg ser frem til at høre fra dig! :)

Mvh.

Andreas

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas,
Det der Secret One tøj, som er i din portfoliomappe, ser meeegasejt ud, og det er vildt fede billeder.
Ved du hvor man kan købe det? Jeg har en forbindelse til en indkøber for 256 tøjbutikker, og han flippede totalt da han så det.
Han siger “jeg må bare ha det tøj sååå meget”
Kan du hjælpe?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)