E-mærket - hvad er jeres holdning? - Side 4 - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Teknik, hosting & e-handelsløsninger "

E-mærket - hvad er jeres holdning?

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3
Amino-karma 244
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. feb 11
Indlæg ialt: 64

Crocca
Fra www.crocca.dk
Skrevet 21-07-2019 kl. 16:46

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Amino-karma 244
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. feb 11

Crocca
Fra www.crocca.dk
Skrevet 21-07-2019 kl. 16:47

Tak for input:-)

Amino-karma 244
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. feb 11

Crocca
Fra www.crocca.dk
Skrevet 21-07-2019 kl. 16:49

Tusind tak for alle jeres input.  Jeg har dannet mig et klart billede af, hvilke vej jeg går. God sommer til jer alle.

Amino-karma 194
Fra Aarhus
Tilmeldt 8. aug 18
Indlæg ialt: 43
Amino Plus
AndreasLang
Fra Search Partners
Skrevet 21-07-2019 kl. 17:23

Crocca:

Hej, tak for en god tilbagemelding. Men kunne du ikke fortælle mig, hvor jeg finder den info om hvor meget E-mærket linker til min side? For jeg kan intet finde under Links - Google search console. Også god sommer. Dbh. Christa

Jeg har benyttet Ahrefs til at se om de linker til dig. Men hvis du laver en "site-search" på Google, kan du se at dit certikat med link til din hjemmeside er indekseret af Google: site:certifikat.emaerket.dk/crocca.dk

Jeg har lige kigget på et par af mine kunder der har E-Mærket og her dukker linket fint op i Search Console. 

Hvis du har problemer med Search Console, så prøv at sende mig en privatbesked eller via hjemmesiden (link i min signatur), så vil jeg gerne hjælpe dig :-) 

Indehaver af search marketing bureauet Search Partners - søgemaskinemarketing i øjenhøjde. Læs mere på SearchPartners.dk

Amino-karma 244
Fra Middelfart
Tilmeldt 23. feb 11

Crocca
Fra www.crocca.dk
Skrevet 26-07-2019 kl. 07:12

Tak, Andreas, det prøve jeg:-). God sommer

Side 3 ud af 3 (25 indlæg) < Forrige 1 2 3

RSS-feed

Besøg vores samarbejdspartnere :