Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan i hjælpe mig ? Hvem er bedst og billigst på palle gods fra Italien til Danmark

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Nuciga Sport Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen, 
Håber i kan hjælpe mig. Vi er en engros virksomhed som importere racer cykler og udstyr fra Italien og vil meget gerne bede om jeres hjælp og input til hvem der er bedst og billigst på fragt af palle gods fra Italien. Vi sender ca. 4 paller om ugen og har derfor brug for en fast aftale med den hurtigste og billigste fragt virksomhed til import fra Italien. 

Ved du evt. hvem det er ? 

På forhånd mange tak.

De bedste hilsner
Nuciga Sport 


Jens Fournais

www.nucigasport.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens

Vi kan alle gætte og evt. Dele de erfaringer og priser vi selv har.

Men hvorfor ikke bruge 30-60 min på at skrive rundt til forskelligt speditører / vognmænd og få tilbud?

Det koster så lidt og kan spare dig meget.

Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Nuciga Sport Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for dit svar. Det er enten fra Milano, Trento og Como og så skal det leveres på vores lager i Kokkedal.

På forhånd mange tak

Mvh Jens Fournais

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens:
fast aftale med den hurtigste og billigste fragt virksomhed til import fra Italien. 

Det er umuligt at svare på, da prisen afhænger af flere faktorer. men for at få den laveste pris kræves det at der kan afhentes og leveres med en eksportbil dvs.at det skal være muligt at læsse og losse bilen via læsserampe eller gaffeltruck. Det vil som minimum kræve 3-4 paller før det er relevant at afhente med eksportbil.

Mange speditøren har flere ugentlige afgange til og fra Italien, så få nogle tilbud fra forskellige firmaer, da der kan være en del prisforskel - Husk at få et skriftligt "all in tilbud"  I øvrigt er det en god ide at tegne en transportforsikring os et forsikringsselskab da det er langt billigere end hos speditøren.

Har selv haft gode erfaringer med:

Alpi og DVS

 

Fra Kokkedal
Tilmeldt 5. Dec 15
Indlæg ialt: 11
Fra  Nuciga Sport Skrevet kl. 02:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak Ravn for et rigtig godt og brugbart svar 👍

Mvh Jens

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 04:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er godt nok mest normalt, at vi skal have varer den modsatte vej, det vil sige, fra Danmark til Italien, så jeg følger lige med i denne tråd.

Med venlig hilsen

Holger

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jens

Lad os endelig høre hvad priser du har fået hos de forskellige speditører.

Hilsen

Ravn

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)