TØR DU GIVE FEEDBACK? (NY HJEMMESIDE)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2467
Fru Hartmann Skrevet 28-05-2019 kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Marie Lumholtz:

Hej

Er ikke teknikkyndig, men synes det er en flot og præsentabel hjemmeside.

Du skal nok få noget hjælp til sprog og stavefejl.

En jeg lige faldt over:

I din top menu står der UDTAGELSER.

Mon ikke du mener: UDTALELSER.

No du overså lige oplysningen om at han er ordblind?

Flink Fakta Frue =^..^=

Medhjælpende Webmoster i Husbonds firma

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 47
Kirstine Assenholm Fra  Marketing med mere Skrevet 29-05-2019 kl. 07:22
En lille observation omkring din tilmelding til nyhedsbrevet. Den overholder nemlig ikke GDPR, eftersom du mangler at oplyse om privatlivspolitik. Derudover vil jeg anbefale dig at have et inputfelt med fornavn også. Det giver rigtig gode åbningsrater, hvis du en gang i mellem bruger modtagerens fornavn i emnefeltet, og derudover kan du også bruge det til at gøre dine mails mere personlige ved fx at skrive Hej [fornavn] :-)

Og dit "follow me" link til instagram (den fra fotostrimlen) åbner ikke i nyt vindue, som de andre.

Jeg synes måske ikke rigtigt at den fotostrimmel passer ind, for den ser meget personlig/bloggeragtig ud, og ikke så professionel/corporate. Bare min subjektive holdning - det kan være at der er andre, der synes den er fin :-)

Indehaver af konsulentvirksomheden Marketing med mere

Fra Ørestad
Tilmeldt 10. Apr 19
Indlæg ialt: 52
Frederik Nebel Fra  visibility.group Skrevet 29-05-2019 kl. 07:47

Hej Sebastian,

Meget flot og indbydende side du har fået dig. Hele ideen som du har opbygget virker oprigtigt virkeligt interessant!

Første "fejl" jeg lige hurtigt spottede er en oversættelse på siden, som lige bør rettes. Når du opretter indlæg/posts, så står der "Read more" på din forside. Det skal jo helst rettes til "Læs mere" 

Dertil skal du også have arbejdet med specifikke keywords og generelt skal siden også have et spark bagi, så den kan begynde at ranke bedre!

Send mig lige en besked, så kan vi lige snakkes ved! :-)

visibility.group | SEO løsninger | Tekstbureau | Reklamefilm | Grafisk design

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 225
Sebastian Hørberg Skrevet 29-05-2019 kl. 10:18

Tusinde tak for de mange henvendelser! Det er yderst værdsat. Alle feedbackpunkter har vi taget til os, og tager til overvejelse i løbet af de næste par dage.

Nogle der vil biddrage med noget på falderebet?

1️⃣KONVERTER FLERE, 2️⃣MINIMER HVAD DET KOSTER OG FÅ EN KUNDE I BIXEN & 3️⃣ MAKSIMER INDTJENING

➡️GetSocialy.com 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Vi bruger cookies til at sikre, at du får den bedste oplevelse på Amino
Læs mere