Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

privat vandboring med 2 brugere

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
hvad er mine rettigheder, jeg har vandboringen på min grund og derfor ejer jeg jo sådan set boringen. i 1990 har naboen fået lov til at koble sig på vores vandledning, og det er skrevet i vores servitut at vi deler alle udgifter med hensyn til boringen, og der har været aftalt at han skal betale 25 kr pr mdr i strøm, nu er det sådan at pumpen har været gået i stykker og har kørt med jævne mellemrum de sidste 5 mdr, hvilket har resulteret i et ekstra odinært el forbrug på vores el regning, det er regnet ud til at have kostet 820 kr i strøm i de 5 mdr pumpen har været defekt. han har så krævet en del dokumention hvilket har været forståligt og har sendt el forbruget og da jeg har skrevet el forbruget ned mdr for mdr de sidste mange år har jeg sendt forbruget på de sidste 5 mdr til ham over sms, da der er perioden jeg kan se forbruget er steget volsomt (jeg har en bi målet som måler strømmen på pumpen), nu vil han kræve billede dokumention af det jeg har skrevet på min kalender, hvilket jeg har sagt nej til grundet private oplysninger på kalenderen, regningen er selvføldig delt 50/50 så han skal betale 410 kr.. det vil han åbenbart ikke og jeg har rykket for det af flere omgange, kan jeg uden videre lukket for vandet over til ham til han har betalt??
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

1) Når du fører månedsvis regnskab med forbrug, hvorfor reagerer du så først efter 5 måneder, når et overforbrug kunne konstateres meget tidligere?

2) Har naboen adgang til pumpen, eller er det dit sløseri, som er årsag til merforbruget?

3) Hvilken ekspertise om tinglyste servitutter og ejendomsret forventer du at finde på et iværksætterforum?

4) Havde du selv betalt en ekstra regning uden ordentlig dokumentation?

Tilmeldt 23. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
1) der er kommet 2 yderlige beboer på ejendommen, og da det er ikke er et kæmpe overforbrug, gik jeg ud fra at det kunne være årsagen..

2) ja naboen kan komme til pumpen, men den er på min grund..

4) det mdr forbrug er sendt til naboen, men da der ikke er det bedste naboskab, er det sendt til dem når de har forspurgt på det..og da der er en bi måler på pumpen kan den skrives ned mdr for mdr, så min dokumention er iorden..
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad står der i tinglysningen om vedligehold?

Hvem har forpligtelse til vedligehold?

Tilmeldt 10. Mar 17
Indlæg ialt: 33
Fra  sexidetfri.dk Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Forstår ikke du gider bruge så meget tid på at få 410 kr.

Slip dine iværksætterdrømme løs og kom i gang med din virksomhed

Danmarks største dogging side 

Pas på det kan godt blive frækt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder jo som.en problemstilling, du med fordel kunne præsentere for en retshjælp (med rådgivende jurister), fremfor et iværksætterforum der næppe har de store juridiske kompetencer indenfor tinglysning, hævd og brugsret.

Tilmeldt 23. May 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 06:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der står at vi er fælles om alle udgifter til vedligehold og drift af boringen

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)