Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan laver jeg en god seriøs YouTube-kanal

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Oct 18
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Er der nogen her der har forstand på Youtube?

Jeg har knoklet som en hest for at opbygge en Youtube-kanal i et par år efterhånden men har kun formået at samle små 4000 subscribers.

Jeg syntes egentlig at jeg producerede nogle okay videoer men det er desværre ikke tilfældet. Min seneste feedback gik på at min kanal var et fallitbo og hverken Rasmus Paludan eller Sidney Lee vil arbejde sammen med migSad

Så mit spørgsmål til jer lyder: Hvordan starter jeg en god Youtube-kanal op helt fra bunden? 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

4000 er ikke så ringe

1

Lav bedre indhold. Dine videoer er ensformige, for lange og ikke spændende mere end de første gange. Indhold er konge

2

Hold fokus på helt få områder. Er det noget med, at arbejdsgivere er dumme og vesten nedgør de fattige, så hold fokus skarpt på det, men vælg så også udgiversteder, hvor du kan finde mange der er enige og ikke iværksætterfora hvor du opnår kritik nedad - få stjerner i karma og taber - 

3

Hold til meget kortere og langt mere præcist

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

4. Når du provokerer og deltager i mudderkastning på internettet, så vær bedre til at skjule din tøsefornærmelse når du taber en ligegyldig diskussion.

5. Du har, tilsyneladende, både evner indenfor skriftlig formidling, overskud til ironi og freestyling over små og store problemer (både egne og generelt). Hvorfor ikke bruge de evner til noget konstruktivt - blogging, tekstforfatning m.m. Find en niche, som passer dig og skriv provokerende, spændende og udfordrende.

Fra Thisted
Tilmeldt 28. Nov 18
Indlæg ialt: 1
Fra  Bendixen-thisted.dk Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg tror, at det er vigtigt at kigge på hvordan andre har gjort det. Du følger helt sikkert en eller to andre youtube'ere, der 100 % er værd at lære noget fra. 
Men jeg tror også, at der er flere 'guides' og 'tricks' at finde rundt omkring på nettet. Kig efter trends og prøv dig frem!

Held og lykke

Tilmeldt 9. Jan 19
Indlæg ialt: 1
Fra  Biobab.dk Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Er meget enig. Se og find inspiration fra andre, led efter trends og gør dig bemærket!

Tilmeldt 11. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

4000 subs. godt gået😊

Jeg kan se flere tråde herinde hvor du efterlyser feedback.

Først og fremmest er jeg lidt i tvivl om hvad du vil. Det kunne være hensigtsmæssigt for dig at overveje følgende:
Vil du forsøge at leve af din youtube kanal?
Eller vil du leve af at lave animationsvideoer mere bredt for virksomheder f.eks.?
Eller er du tilfreds bare din kanal vokser? Eller?
( sæt selv mål)
Hvad er dit budskab?
Hvem er din målgruppe?
Hvordan rammer du den bedst?
F.eks. Når du skriver herinde får du måske nogle visninger, men er det på dette forum dine fremtidige subs. Er?
Du har valgt at lave dine videoer på engelsk, har du prøvet mere internationale fora?

Har du en udviklingsplan. F.eks. Hvor tit du vil uploade.
Hvilke temaer du vil arbejde med osv


Altså godt gammeldags købmandskab😊


Tænker umiddelbart at det kan blive svært at leve af youtube alene. Der ligger en del arbejde i at lave en animationsvideo.
Dvs. Du ikke kan uploade så tit.

De fleste danske youtubere lever ikke af youtube alene, men i lige så høj grad af reklame indtægter, donationer, salg af merchandise osv.










Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:56
Hvor mange stjerner giver du? :

7. Få dig en patreon page...

8. Begynd med at linkbuilde til dine videoer, dette gør 2 ting.

1. Dine videoer vil komme mere op i Google søgninger, og 2. Det kan jo være at en eller anden falder over dine videoer vha. De links du har bygget til dem....

Tilmeldt 7. Mar 19
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug Reddit. Find nogle subreddit's, hvor du finder dine videoer relevante. Post dem og se hvad der sker :)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv gode og længere beskrivelser af dine videoer samt closed captions CC.
Se på de videoer der har fået flest views og lav flere af den type.

Lav færre videoer men brug mere tid på hver enkelt.

VH. GrN.dk - PlantSugar på youtube.

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)