Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Server hastighed

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg er lidt i tvivl omkring nogle tal på https://azehosting.net/

Jeg kigger lidt på deres billigste re-seller pakke til 219 kr pr. måned. Kan man se noget om hvor stor en belastning serveren kan tage uden at blive for langsom? Jeg kan se serveren har følgende stats:

  • 4GB RAM / 300% CPU
  • 4096M PHP Memory

Er det eks. nok til at have 20 mennesker online på samme tid, eller vil serveren så begynde at være langsom her?

Vh Michael.

Tilmeldt 21. Nov 18
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

20 samtidige besøg er ingen belastning for en server. :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

Hejsa.

Jeg er lidt i tvivl omkring nogle tal på https://azehosting.net/.

Jeg kigger lidt på deres billigste re-seller pakke til 219 kr pr. måned. Kan man se noget om hvor stor en belastning serveren kan tage uden at blive for langsom? Jeg kan se serveren har følgende stats:

4GB RAM / 300% CPU
4096M PHP Memory
Er det eks. nok til at have 20 mennesker online på samme tid, eller vil serveren så begynde at være langsom her?

Det gør du kan udnytte 3 cores totalt - om du så faktisk kan det i praksis er så en anden sag. Det er meget normalt i hosting branchen at give en "hard limit" i form af begrænsinger, men hvis alle brugte deres "hard limit" (300% i dette tilfælde), ville serveren ikke have nok ressourcer til det.

Om det er nok til 20 mennesker online kommer an på hvad siderne laver. Hvis alle 20 mennesker prøver at beregne π, så nej - så vil det ikke være nok.
Du skal tænke på, at de 300% (3 cores) der er tilgængelige, er det de 20 besøgende har at dele omkring - så hvis du har lange kald, så kan du hurtigt lave en "bottleneck" på CPU'en.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis hastighed er en stor bekymring så ville jeg taget google cloud services, der kan du kommme af med en 100-200 kr om måneden og have en af de hurtigste dns'er tilgængelilg.

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MagnusGjerde:
Hvis hastighed er en stor bekymring så ville jeg taget google cloud services, der kan du kommme af med en 100-200 kr om måneden og have en af de hurtigste dns'er tilgængelilg.

Du mener Google Cloud DNS? De er en af de langsomste i verdenen.. Nummer 31 ud af 40. Kigger vi på Europa, så ligger de nummer 23 ud af 40.

https://www.dnsperf.com/

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 7. May 19
Indlæg ialt: 25
Fra  KaufmannDesigns Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Lucas - Hosting4Real:

MagnusGjerde:
Hvis hastighed er en stor bekymring så ville jeg taget google cloud services, der kan du kommme af med en 100-200 kr om måneden og have en af de hurtigste dns'er tilgængelilg.



Du mener Google Cloud DNS? De er en af de langsomste i verdenen.. Nummer 31 ud af 40. Kigger vi på Europa, så ligger de nummer 23 ud af 40.




Jeg føler mig snydt så, men tak for svar og info.

Arbejder på mine egne designs her ved KaufmannDesigns.

Spejle til stort og småt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)