Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt logo

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:17 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal have lavet min logo lidt om. Jeg ønsker lidt forskellige ider?
Nogen der kan hjælpe og hvad koster det?

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kender jeg ikke dit brand. Men har selv siddet og udarbejdet logo her for nyligt. Jeg er selv vild med at det er simpelt og stilfuldt. Prøve at fjerne nogle bogstaver i navnet. Opstil det lidt utraditionelt, find en fed font eller måske tilføj nogle tegn. Det kunne være en understreg eller et punktum efter navnet. Det kunne også være at skifte farven helt, det behøver ikke være traditionelt men kunne være noget der minder om dit brand. Jeg ville nok bare prøve en masse vildt ud også kommer det bare pludseligt, lidt ligesom at lave en brainstorm eller et tegnebræt :)
Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:


Hold dig langt væk fra Fiverr, er blevet "snydt" flere gange derinde, fx har jeg betalt 1500 kr for et logo arbejde derinde og det var det ringeste jeg noglesinde har set, så jeg vil selvfølgelig lade handlen gå tilbage, men det var ikke muligt, sælgeren vil kune lave "revisions" men, man kan lave nok så mange "revisions" hvis kvaliten er Paint, kommer det bare aldrig over et hvis niveau. Så fordi sagen havde trukket ud mellem mig og sælger, ville Fiverr ikke længere tilbage betale pengene til mig fordi der var gået for langtid, så min eneste udvej var at gå i banken og få dem til at trække pengene retur.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 09:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Thor Enevoldsen:

Anders S:


Hold dig langt væk fra Fiverr, er blevet "snydt" flere gange derinde, fx har jeg betalt 1500 kr for et logo arbejde derinde og det var det ringeste jeg noglesinde har set, så jeg vil selvfølgelig lade handlen gå tilbage, men det var ikke muligt, sælgeren vil kune lave "revisions" men, man kan lave nok så mange "revisions" hvis kvaliten er Paint, kommer det bare aldrig over et hvis niveau. Så fordi sagen havde trukket ud mellem mig og sælger, ville Fiverr ikke længere tilbage betale pengene til mig fordi der var gået for langtid, så min eneste udvej var at gå i banken og få dem til at trække pengene retur.

Træls men jeg har brugt FIverr rigtigt meget uden problemer. Til at muligt som logo, programering osv..  Inden du smider en stor ordre hos en udbyder skal du bestille en lille "prøve" for at se hvordan det er og ja afprøve flere af freelancer som er der inden + tjekke deres tidligere arbejde

Tilmeldt 30. Jan 19
Indlæg ialt: 72
Fra  SkiveBi.dk Skrevet kl. 13:59 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har du også brugt meget tid på opgaven, jeg valgte en dansk grafiker med nogle gode referencer, det kostede dog lidt mere, men jeg har ikke fortrudt :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.


De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)