Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress plugin seo

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan huske fra den gamle side jeg havde engang, at jeg skulle hente et plugin der hedder Yoast Seo... Det har jeg så gjort, men problemet er at når jeg skriver et indlæg og efter jeg har fået sat den klassiske. Tekst boks på kan jeg se at den ikke vil vise seo'en i feltet... 

Den skriver at Seo ikke Tilgængelig ??? Og jeg kan selvfølgelig ikke huske hvad det er man skal lave om på, for at den bliver tilgængelig igen...

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 12
Indlæg ialt: 22
Fra  Brandpartner v/Nicolai Sørensen Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder umiddelbart underligt. Er det fordi der ikke er sat et SEO Keyword i Yoast boksen, eller vil Yoast boksen slet ikke loade hos dig?

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår det heller ikke, jeg har intall det, og alt ser fint ud... Men jeg kan ikke huske det der halløj, jeg mener at når man har intall det... Så skal man gå ind og lave noget om i selve instillingerne... For at det vil virke... Synes at jeg kan huske noget om det...

Inde i instillinger osv står der bare i feltet seo osv... Som standard Eller tænker du i selve indlægget. Fordi der står der ingen ting overhovedet... 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Må få nogle til at kigge på det på et tidspunkt... Hader og rode med sådan noget wordpress... Det tager sgu for langt tid og bruge timer på en ting af gangen, kommer jeg aldrig videre med det Ander's Men mange tak for du prøver at lægge kræfter i det... Og har prøvet at se om jeg kunne finde det, men det kan jeg ikke...

Det er ikke min kop te at bruge timer på en ting... Det er mit liv for kort til at bruge på en ting af gangen...

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg havde også all in seo på den gamle jeg havde... Men problemet er med det, at jeg tror ikke at den kan ramme de andre søge maskiner så som bing osv, jeg har tjekket om min side ligger på bing. Og det gør den. Derfor tør jeg næsten ikke og skifte...

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager lige et kig på det tak

Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kigget på det, og det er for dyrt for mig... Jeg er nød til at betale lidt af gange, kan ikke betale flere 1000 på engang... Det er derfor at jeg er nød til at tage lidt efter lidt, også betale en del mere en bare en ordenligt tilbud... Så langt er jeg slet ikke i nu, så derfor må jeg finde en på et tidspunkt der har forstand på seo og kun soe... Jeg tænker at jeg hellere vil have flere forskellige personer ind over, også tage det stille og roligt 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)