Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for at kende økonomi omkring udvikling af portal

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen herinde som kan give et bud på hvad udvikling af en portal som ligner håndværker.dk vil koste. Det er samme funktioner og grundlæggende opbygning som ønskes. 

Er der nogen som kan anbefale gode udviklere til en sådan opgave.

Annie

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

500k

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:

500k

Det var dyrt.



Du kan helt sikkert finde nogle templates/themes som vil kunne give dig et anmeldelsessite.
Så skal du have en til at sætte det op for dig, og der skal sikkert laves lidt ændringer/tilpasninger - til det ville jeg sætte 50-100k af.

Skal det laves meget specifikt og kun med lidt eller ingen brug af eksisterende themes, så ville jeg skyde på 100-250k.


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jannsen:
Det er samme funktioner og grundlæggende opbygning som ønskes

Kender du hele deres administrations system bagved? Hvis du ikke gør så kan du roligt gange den pris du får med mindst 2.5 da man tit glemmer at der ligger et helt system bagved.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv undersøgt det, og jeg ville også lave en lignende site med 3 tilbud og jeg undersøgte flere programmører firma som ville have omkring 450k-550k.

Men her snakker vi ikke om templates. Men det bliver lavet fra bunden.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Skygge Manden:
Jeg har selv undersøgt det, og jeg ville også lave en lignende site med 3 tilbud og jeg undersøgte flere programmører firma som ville have omkring 450k-550k.


Håndværker.dk er ikke et 3 tilbuds site.

Det er et site, hvor håndværkere kan oprette en profil, hvor kunden så kan kontakte håndværkeren via en kontaktformular.

Derudover er der et ratingsystem som kunder kan benytte sig af.

Der er med mine øjne ikke brug for et stort administrationssystem bag denne service.

Derfor tror jeg også at det man ser frontend, stort set svarer til, hvad servicen indeholder.



Af egen erfaring med at have udviklet en sporingsportal til zenztrack.dk, som er langt mere kompliceret, vil jeg helt klart mene 450-500K er langt over rimeligt.


Side 1 ud af 1 (6 indlæg)