Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selskab påstår der var en ekstra vare i kassen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg købte for en måneds tid siden en kaffemaskine til kontoret. Webshoppen (som er en stor dansk webshop) påstår nu at der var 8 dyre kopper med i pakken, som var en fejl og de gerne vil have dem tilbage.

Men jeg kan love jer 100% at der ikke var nogle kopper i den kasse jeg fik, men jeg kan jo ikke bevise det. Det er jo påstand mod påstand. Hvad gør man i sådan en situation?

vh Michael.

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

De har bevisbyrden

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Hvad gør man i sådan en situation?

Du kan jo ikke gøre andet end at benægte skriftligt overfor dem, at du aldrig har modtaget kopperne. 

Hvad har de sagt / gjort ved sagen?

Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene. De har ikke gjort noget endnu, men de e-mails de skriver til mig giver de udtryk for at de er sikre på de varer er i kassen, og sendt en returlabel til mig.

Så jeg må bare blive ved med at skrive de ikke er i kassen, og så afvente hvis de vil tage sagen videre?


Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
De har ikke gjort noget endnu, men de e-mails de skriver til mig giver de udtryk for at de er sikre på de varer er i kassen, og sendt en returlabel til mig.

Har du ikke svaret deres email, siden de sender dig en returlabel?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Står der evt. vægt på track&trace fra da pakken blev se et til dig? Måske du kan godtgøre ud fra det, at kopperne umuligt kan have været der

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)