Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville I bruge domænet tv.to til?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - jeg har lige overtaget domainet tv.to ... hvad ville i bruge det til hvis det var jeres? Nogle gode ideer?

:)
D

www.onapp.com

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 12. Mar 18
Indlæg ialt: 90
Fra  Mine Favorit Opskrifter Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Eftersom det indeholder ordet tv, ville det nok give mening at bruge det til noget der har med tv eller film at gøre. Evt. en blog, eller et sted man kan streame film/videoer. 

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

yup - noget med tv.... måske endda noget med TV2 ... men hvad?

www.onapp.com

Tilmeldt 24. Feb 16
Indlæg ialt: 96
Fra  Minie.dk Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ditlev,

Jeg er nok den sidste man skal spørge om sådan noget her, da jeg mildest talt ingen viden har på området! :) Men det første jeg tænkte, da jeg så domæne-navnet var: Tror nok TV2 vil blive rimelig kede af det / sure / irriterede, hvis det bliver brugt til noget der har med TV at gøre? :) De har vel nok ikke monopol på tv eller streaming for den sags skyld... Men navnet læner sig rimelig meget op ad tv2 føler jeg?

- Louise

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tænker eksempelvis noget med: Tand Værktøj Til Orner, Tossede Venner Takker Obi-Wan, Tusind Værste Tacklinger Online..... Der er mange spændende muligheder...Wink

Hvis ideen er at det minder om TV2, synes jeg at det virker en smule uoriginalt og har lidt svært ved at se hvad en "billig efterligning" af TV2 webadresse skulle bidrage med.... 

Fra UK
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 367
Fra  OnApp.com Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

skulle vel ikke være en TV2 efterligning - det ville være helt tosset, og jeg kender ingen der ville starte en TV station i dag. Men man kunne forstille sig at man/nogen lavede en webside der omhandlede TV2's programmer? I dunno...

www.onapp.com

Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ditlev:
 skulle vel ikke være en TV2 efterligning............ 

Nu er det jo dig selv der hinter i retning af TV2?.....Big Smile

Måske bare mig der har begrænset fantasi/indsigt på området, men synes som sagt at en hjemmeside/app der hedder tv.to og evt. handler om TV2/TV2 programmer virker lidt uoriginalt.
Derudover virker det som et utrolig begrænset område, hvis man kun beskæftiger sig med én kanal? Der må være mange muligheder, hvis man kigger på TV i bredere forstand og "TV" domænerne er tilsyneladende meget populære (der er nærmest ingen der ikke er optagede...)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)