Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af Bamser

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til alle Smile

Jeg har nu været inde og oprettet en opgave på Freelancer her på Amino, problemet er bare at der ikke findes en kategori som passer eller kan bruges til den opgave som jeg har, så jeg prøver lige her SmileHvis en Admin fra Amino kan finde den rigtige kategori, så er I velkommen til at flytte den over i den rigtige :) 

Jeg skal have lavet bamser efter 4 design, i første omgang er det ca. 100 til 200 stk. af hver design og der skal først kvalitets prøver hjem af hverdesign til godkendelse, de skal være ca. 350 mm høje, med lomme i ryggen med velcro luk.
De skal selvfølge være CE, EN-71 og EN-72 godkendte, så de er godkendte i hele EU og USA.

Det skal IKKE være den billigste Kina kvalitet, som man vinder i en bamsekran i Tivoli, men en god kvalitet.

Venlig hilsen.

Ronnie 

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige at spørge igen, da det kan være at der kommet nye til som kan hjælpe mig :) 

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Ronnie

Jeg ville høre Ibsens fabrikker i Nordjylland. De er mega dygtige til reklameeffekter, også tøjbamser mm.
Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
De eneste jeg kender i Danmark er Ibsens fabrikker, men de har et min. oplag på 2.000 stk.
Fra Herler
Tilmeldt 19. Jan 18
Indlæg ialt: 86
Fra  Secomea A/S Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie,

Jeg har en bekendt i Tyrkiet som har alverdens kontakter? :) Kunne det have din interesse?

Vh,
Andreas

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. Nov 18
Indlæg ialt: 20
Fra  Propaganda Panda Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Fandt dette: http://drawyourtoy.blogspot.com/
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)