Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er der i vejen med denne side ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg kigger i kildeoden og det ser ud til at det er en WP side men alt tekst under Priser, Hvem er jeg etc kan ikke markeres og så kan det vel ikke læses af Google ? https://www.mariesfysioterapi.dk/

For mig at se er den meget dårligt sat op , ingen undersider etc. , hvad er jeres dom ?

Tak Mvh Anders

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ommer!

Fra Horsens
Tilmeldt 5. Sep 18
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Efter at have kigget lidt rundt på siden, vil jeg ikke sige at den er meget dårligt sat op.

Den kunne sagtens have været bedre sat op, blandt andet ved at have undersider etc.

Og ja, dette er en Wordpress side, det kan du blandt andet se, ved at klikke (CTRL + F) og så søge på Wordpress. (Windows) eller (CMD + F) på Macbook.

Grunden til at du ikke kan markere teksten, ved bla. priser, kan være grundet billedet i baggrunden overlapper.

Det ligner ikke en hjemmeside, som der er blevet brugt ordentligt tid på, dvs at den sagtens kunne være bedre sat op.

Mvh,

Mikkel Krogsholm.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders S:

Hej Jeg kigger i kildeoden og det ser ud til at det er en WP side men alt tekst under Priser, Hvem er jeg etc kan ikke markeres og så kan det vel ikke læses af Google ? https://www.mariesfysioterapi.dk/

For mig at se er den meget dårligt sat op , ingen undersider etc. , hvad er jeres dom ?

Tak Mvh Anders

Google kan godt se teksten, men! Google er det mindste problem her.

Det er de almindelige brugere / fremtidige kunder som er problemet her, de må løbe skrigende væk. Siden minder om noget fra 90'erne og det nyeste på siden virker til at være copyright datoen i bunden :/ 

Slet det hele (tema) og installer et standard tema. Det er bedre end det som er der nu. 

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide idéen med den, men det er bare ikke særlig godt sat op.

Tager alt for lang tid om at indlæse siden, tekster forsvinder lidt i pga. baggrunden. Footeren passer ikke ind

 

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle jeres hurtige svar Yes

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Hjemmesiden er heller ikke responsiv - det allervigtigste da de fleste ser den fra en mobiltelefon.

Check evt. www.imarketing.dk til sammenligning og ring gerne på 29620864 hvis jeg skal hjælpe.

Mvh.

Christian

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian iMARKETING:
Hjemmesiden er heller ikke responsiv

hej det har jeg også set. For en god ordens skyld vi jeg lige indskyde at jeg ikke har npget ,med siden at gøre men kender ejeren fra år tilbage og tilfældig faldt over hendes side, så måske skal jeg lige kontakte hende så hun kan få orden på siden :)

Tak igen

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)