Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investorer med knowhow og tid søger webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er 2 yngre marketingsfolk med stor omfattende viden om digital kommunikation. Fra SEO/SEM, nyhedsbrevee til SoMe, med konvertering for øje. Vi ville gerne i kontakt med nogen der evt. har en webshop, og mangler disse kompetencer. Vi ved ikke nok om indkøb af varer og styring af forsendelse, og vil hellere arbejde med tingene rundt omkring shoppens salg. Vi kan investere lidt penge, men det er mest vores arbejde og viden der er i spil. 

Vi er fordelt på Odense og Kbh, men det er underordnet hvor du og din shop er. 

Vi forestiller os at shoppen allerede har bevist den kan sælge, men at der er mere potentiale end du selv kan opnå uden at ansætte folk. Vi sender naturligvis alle meritter osv. til dig som en start.  

Er det i denne kanal dette indhold hører hjemme? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen

Fedt initiativ - og her et forslag til en anden indfaldsvinkel :)

Hvorfor ikke være opsøgende? Tjek signaturen på diverse medlemmer, og se hvilke shops de driver. Ser i en shop der mener har et kæmpe potentiale, så kan i jo tage direkte kontakt til dem, med et kort oplæg omkring hvad i mener i kan tilbyde.

Alternativt så kig efter en shop der er til salg enten på sitetrader.dk eller på Aminos Saxis.dk

Her burder der være tjek på indkøbs / leverandør og logisitik delen i og med det er eksisterende shops. Og den daglige drift kan man jo få nogen til at stå for - så skal i bare vækste og markedsføre den :o)

Herudover - relateret mere til dit indlæg, så savner jeg konkretisering af hvad i kan, hvad i vil, hvad i forventer at få ud af det osv.

5 linier hvor der står "jeg er skide god" gør det altså ikke - i hvert fald ikke for en som mig, der har kæmpet for at nå dertil hvor jeg er - så skal der sgu gøres mere for at lokke mig til at tage andre med ombord. Det er vel ment :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

p.s. hjælper heller ikke på troværdigheden at hjememsiden i din signatur ikke virker http://www.ekom.nu/ :)

Tilmeldt 11. Jun 18
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder absolut spændende, giv mig gerne et kald så vi kan snakke om hvad vi kan skrue sammen, men tag et kig på vores side først performancegear.dk

mvh / Emil
Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg har ikke været aktiv herinde i en del år :) Før hen var jeg dog. Men tak, det får jeg lige ændret. 

Tilmeldt 3. Apr 18
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror med fordel, at du også kan søge via iværksætter-grupperne på Facebook - hvis du da ikke allerede har været igang der.

Moderne grafiske plakater online @ minida.dk. Dansk design og produktion af plakater i høj kvalitet.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)