Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad bør det koste -pris eksklusiv annonce?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej

Jeg er i gang med at opbygge det som jeg kalder et eksklusivt koncept, som bla. består af fysiske annoncer ( print) .

Eksklusivt bl.a. fordi, fordi det bygger på 100 % synlighed, 100 % kunde målrettethed og høj kvalitet samt at ingen konkurerende virksomhed er med.som annoncør samtidig.

Min egen målgruppe er i de fleste tilfælde mellemstore virksomheder med 10 til 50 ansatte.

Annoncerne kommer ud til 5.000 virksomheder.

Klart at en relevant og synlig helside annonce er den dyreste, men hvad bør en sådan koste for annoncørerne ?

Mine egne beregninger på min omkostning pr. hel side er kr. 3.000 eksl. moms, som dækker grafisk opsætning til trykkeriet, selve trykningen og distaburtion.

Det er jo ikke en sko, som jeg blot har købt til videresalg...

Er der nogle der har tanker om, hvad en helside annonce bør koste / kunne sælges for ?

/ Mr.-Hansen


.

Tilmeldt 7. Mar 18
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sikkert tage tilsvarende priser, som det koster at annoncere i erhvervsavisen.

Leg kunde og ring til sn.dk og spørg ind til muligheder og priser i de forskellige områder.Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hejj

Den avis kender jeg faktisk ikke, har faktisk også boet i udlandet, så en del har nok passeret mig :-) - så tak for det.

Det må jeg kigge lidt nærmere på....

Så tak igen...

Mr-Hansen

Tilmeldt 10. Jun 18
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det der bliver printet. ?
Jeg mener, hvad er det man kan få en helside i
Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej hej

Det er en tryksag der typisk vil indeholde 6 helsider, som så kan opdeles i mindre størrelser / rubrikker.

På f.eks. en helside eller en halvside, kan relevante virksomheder i forhånds udvalgte brancher, brande sin virksomhed til andre virksomheder eller oplyse om evt. kampagner m.v.

Dette gøres målrettet til ca. 5000 - 6000 virksomheder, forretninger mv, hvilket typisk svarer til mellem 3 og 5 kommuner.

Mr-Hansen

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 15
Indlæg ialt: 619
Fra  jur.afd.dk ApS Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

I sin tid producerede jeg hæfter som blev delt gratis ud på fly med både tekst og annoncer,

Hvilken tekst sætter du ind og hvem skriver den ?. 

Det er ikke nok med annoncer.

Hvilket format trykker du i ?.

Oplaget er rimeligt lille og en helside bør absolut ikke koste mere end max. kr. 3 - 3500 til nød + moms.

1/4 side, 800, 1/2 side, 1500 - 1800.

Mvh Jørgen

juridiskafdeling.eu v/pens. advokat og erhvervsmægler yder

retshjælp og alle former for juridisk rådgivning til erhverv. Se mere på www.juridiskafdeling.eu

Fra Helsingør
Tilmeldt 4. Jun 18
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jørgen:

Hvilken tekst sætter du ind og hvem skriver den ?. 


Det er ikke nok med annoncer.


Hvilket format trykker du i ?.


Oplaget er rimeligt lille og en helside bør absolut ikke koste mere end max. kr. 3 - 3500 til nød + moms.


1/4 side, 800, 1/2 side, 1500 - 1800.



Mvh Jørgen



Hej Jørgen

Størrelsen er i A4 format i eksklusivt papir, som skiller sig ud fra andet materiale.

Kunden afgører selv om hvor meget tekst og andet indhold der skal med og udførelsen gør kunden selv er min tanke

Oplaget svarer til at afdække alt B2B i 3 til 5 kommuner ( afhænger af størrelsen) og de kommuner, vil typisk, være i den geografisk afstand, hvor annoncørens kunde potentiale findes, så det giver ikke mening at sprede sig længere ud, da dette kun fordyrer.

Pris på kr. 3000 til kr. 3.500 ville være rart - men min omkostning er kr. 3.000 - så det kan ikke lade sig gøre. Jo det kan lade sig ved at øge antallet af sider og dermed flere annoncer.

Ved at øge antallet af sider / annoncer, forvinder synligheden og stilen og netop synligheden er en del af min mission og argument. Dertil kommer at jeg kan blive nødt til at tage flere ind fra samme branche, hvilket ikke passer ind i min strategi, som lyder på at ingen konkurrenter vil optræde i samme tryksag.

Tanken om den eksklusive "klub" forsvinder og netop den klub mener jeg der er plads til.

Vi sidder jo ikke alle sammen på den lokale biks og drikker øl til kr. 15, men derimod betaler nogle gerne kr. 30 for samme øl 20 meter længere nede af gaden, hvis atmosfæren passer os.

Jeg forstår godt din tanke, da jeg selv har tænkt det samme. på et tidspunkt.

Men tak...

Mr-Hansen









Side 1 ud af 1 (7 indlæg)