Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Get a Newsletter - erfaringer med mailsystem?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!
Skal have opgraderet til nyt mailssystem, og har fået anbefalet svenske Get a Newsletter af en kollega. Men mangler lidt mere erfaringer fra folk der rent faktisk har prøvet det - det har han nenlig ikke! Indput ønskes derfor meget gerne :)

Sofie
Tilmeldt 16. May 18
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis ingen har hørt om det, så er det vel lidt en negativ anbefaling i sig selv.
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. May 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan

du har ret - en pointe i sig selv, og ja, heller ikke imponerende anbefalinge rpå FB. 

Tak for hjælpen Smile

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie,

Du er meget velkommen hos os - vi hjælper dig også gerne med opsætningen.

https://emailplatform.com/da/gratis-proeveversion/

Kim

Tilmeldt 13. Jul 13
Indlæg ialt: 509
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender flere svenske erhvervsdrivende som anvender Getanewsletter og det er mit klare indtryk at platformen er rigtig god og nem at gå til.

Hvis du vil teste platformen så kan du jo altid til- og afmelde dig et firma som anvender deres platform (se referencer). Og du kan jo også altid oprette en testkonto hos getanewsletter.

Med den nuværende svenske kurs, så får du næsten 40% rabat - ved dog ikke om de kan fakturere med 0-moms (forudsætter her at du er momsregistreret i dk).

Men hvis du vil have meget funktionalitet (automatiseringer) eller hvis du skal have programmeret mange mail templates så er det nok nemmere at få en freelancer til at udvikle disse til en af de meget udbredte platforme f.eks. Mailchimp.

Hvis du derimod "kun" skal bruge et og samme udseende i dit nyhedsbrev og hvis du ikke er ude efter avancerede funktioner, så kan du sikkert få den bedste kom-i-gang-hjælp hos en af de mindre platforme.

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie.

Dem har jeg ikke lige prøvet, kan jeg spørge til hvad du laver? Måske den vej igennem kan jeg dele erfaringer med andre.

Ellers ser jeg at de har en gratis test som du kunne prøve af.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)