Jeg ønsker feedback på video - Amino.dk
på Amino
Bliv gratis medlem på Amino

Køb et Amino Sponsorlink

Nye ekspertblog-indlæg
om  E-handel, Internet & Online marketing

Læs flere ekspertindlæg

Top karmaliste (30 dage)

De flinkeste Amino’er der hjælper mest med "Giv mig feedback på mit website/webshop "

Jeg ønsker feedback på video

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
Amino-karma 222
Tilmeldt 24. okt 16
Indlæg ialt: 51

Skrevet 15-04-2018 kl. 16:10

Jeg ønsker feedback på denne video

Ikke så meget på temaet eller om videoen giver mening eller ej. Jeg ønsker derimod feedback på animationsstilen som jeg har ændret lidt denne gang

Jeg har holdt farverne meget i sort/hvid og så er der jo en del tekst på denne video, men kan man se den godt nok og fremstår det det hele som en helhed?

På forhånd tak

Amino-karma 36
Tilmeldt 31. okt 12
Indlæg ialt: 9

Aldrigmerespecialestuderende
Skrevet 15-04-2018 kl. 20:52

Du tegner flot og det sort-hvide tema er passende.

Jeg synes at der er for meget tekst. Jeg nåede ikke rigtig at læse det og var i tvivl om afsenderen. Er det barnet eller pårørende? 

Det virkede til figurerne var placeret lidt tilfældigt. Jeg forstod at du gerne ville have det døde barn i midten, men det gjorde der vanskelig at følge historien. Jeg villle køre venstre mod højre, og evt. lade barnet falde i baggrunden og istedet gøre de pårørende større.

rigtig fint. Det er et delikat og såbart emne at visualisere. Derfor skal du nok også være påpasselig med at viske det hele væk til sidst og sætte en reklame ind. Her ville jeg lade det fulde billede fade ud og vise et færdigt reklamebillede. 

Håber at det giver mening.

bh Helene

Amino-karma 222
Tilmeldt 24. okt 16
Indlæg ialt: 51

Get The Picture?
Skrevet 16-04-2018 kl. 07:17

1000 tak for feedback

Jeg kan ikke tage æren for tegningerne. De er en del af det program jeg bruger til at lave videoerne Mht. tekst var jeg også selv i tvivl. Det bliver lidt meget må jeg jo give dig ret i, men det var svært for mig at sætte det op anderledes. 

Men 1000 tak igen for feedback, jeg tager det hele med og tænker over det inden jeg laver næste video i denne stil

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)

RSS-feed

E-handel, Internet & Online marketing er venligst sponseret af:

Giv mig feedback på mit website/webshop
Besøg vores andre hjemmesider :
lll