Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter støtte

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kan huske at der i en af episoderne af løvens hule, var en deltager (én ud af en gruppe) som fik et års iværksætter støtte. Nogen der ved hvor man kan søge dette, eller kender til alternativer af støtte i form af likvide midler og ikke rådgivning. 

Og nej, jeg tænker ikke investor - jeg tænker en form for offentlig støtte, så man kan få en god start på sit projekt og man kan fokusere 110%

 

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.

Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Jan 18
Indlæg ialt: 25
Fra  Ordkild Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan afhænge lidt af lokalområdet. Hør eventuelt dit lokale væksthus.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 821
Fra  Compware Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var Aleksander fra statum, han er med i innofounder.

For at modtage den støtte, skal du være færdig med en længerevarende uddannelse, inden for 1 år. Det er noget du skal ansøge om. 

I 2016 startede jeg siden http://compware.dk/

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det korte og lange er at der er meget få muligheder for egentlig off. støtte. De fonde mm der findes vel generelt være meget målrettede-  enten uddannelse med 1 år tilbage eller lige uddannet fra div linjer - eller have div krav til selskabets aktivitet - levetid mm

Sådan bare - iværksætterstøtte er der ikke meget af

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Det korte og lange er at der er meget få muligheder for egentlig off. støtte. De fonde mm der findes vel generelt være meget målrettede-  enten uddannelse med 1 år tilbage eller lige uddannet fra div linjer - eller have div krav til selskabets aktivitet - levetid mm

Hvad baserer du det udsagn på? Vi var med i Danish Tech Challenge sidste år blandt 20 virksomheder. Jeg vil tro omkring en trediedel fik en innobooster (det var ikke alle som søgte)

Derudover findes der en hel stribe EU fonde under Horizon 2020 http://startupeuropeclub.eu/eu-funds-and-support/ De har 1,6 milliarder at dele ud mellem 2018 og 2020.

Endelig er der nogle private danske fonde som tilbyder soft funding, men de er typisk rettet mod særlige områder. Vi har selv fået støtte fra Otto Bruuns fond samt Alexander Foss.

(jeg kan ikke oplyse hvad det er vi laver da vi ikke har patent endnu, men det er et hardware startup)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes ikke at det at I i Danish Tech challange fik - betyder at der er generelt offentlige fonde der som sådan står til rådighed for iværksætterstøtte - men netop at der så ofte er ganske store krav til  -enten at man er del af en uddannelse ofte eller har speciel innovativ del med osv - men ikke - generelt offentlige fonde der står til iværksætteres rådighed

Vist er der netop specielle fonde med div krav - det opfatter jeg da ikke som at der er alm offentlige fonde til første år for iværksætteri

Er det noget der falder indenfor f.eks innobooster er det da oplagt at prøve der

Jeg udgik fra overskriften og spørgers selskab Jiblab som er handel med varer over internet (iflg CVR) og ca 6 år gammelt - og der mener jeg altså ikke det er så lige til at få iværksætter støtte i form af ren likviditet som ønsket - men ER det f.eks ren innovation - soft osv - så øges mulighed jo

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)