Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem bære ansvaret for at et brev er kommet frem ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Jan 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem bære ansvaret for at et brev er kommet frem, Jeg har modtaget en 3 rykker pludselig på en p-bøde fra Q-Park på min firma bil på en parkering der skulle være gjort i januar 2018. uden gyldig p-billet.

jeg har selvfølgelig gjort indsigelse mod kravet at jeg aldrig har modtaget påmindelse eller påkrevet på min firmabil, men nu har jeg fået et brev retur fra Kredinor tidliger "KOB" som skriver deres klient fastholder kravet om betaling for.

er der noget lovgivning på dette område , da jeg ikke har modtaget noget fra dem før.

Kredinor siger bare kunden har ikke modtaget breve retur så vi anser dem for leveret og det er der også tidligere faldt dom omkring dette i retten på andre sager.

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Denne type firmaer er meget kreative Wink

Det er nemt at tjene kr. 300,00 ved at påstå at opkrævning er sendt!

Prøv at checke trustpilot!

Har selv haft en sag med et lignende firma, der køber fordringer. Denne var på toldbearbejdning af forsendelse fra Taiwan.

Hovedstol på kr. 243,00. Helt ok.

Men faktura er aldrig modtaget, men rykker med kr. 200,00 i gebyrer er modtaget?

Ved telefonisk henvendelse og lidt diskussion omkring faktura ikke er modtaget, men rykker fremkommer, blev gebyrer slettet. Bekræftet via email.

Men som et andet firma, der køber P-gebyrer, sagde: "Når påmindelse ikke er modtaget retur, betragtes denne som modtaget!".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er afsender som, som udgangspunkt, har bevisbyrden, hvilket der er flere domme på. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
Det er afsender som, som udgangspunkt, har bevisbyrden, hvilket der er flere domme på. 

Hvor hulen finder man dem?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Arne G.:
Det er afsender som, som udgangspunkt, har bevisbyrden, hvilket der er flere domme på. 

Hvor hulen finder man dem?

Med en adgang til Karnov eller i juridiske bøger - i den forbindelse kan man låne "Aftaler og Mellemmænd" af Mads Bryde Andersen på det lokale bibliotek. 

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Takker

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14993
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Betal hovedstolen, dvs afgiften for den ulovlige parkering, og ignorer rykkergebyrer mm med henvisning til, at du ikke har fået oplysninger om kravet. Så dør den sag :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)