Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner til YouTube projekt søges.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har længe gået med drømmen om at lave en stor YouTube kanal.
Jeg laver rekvisitter, specialeffecst, kulisser og meget meget mere.
At lave kostumer, rekvisitter og andet er ekstremt stort til bla comiccons, rollespil og meget mere.
Jeg har for virkelig mange år lavet nogle enkelte ting på YouTube, af ekstremt ringe kvalitet dog, men det giver views og annoncekroner. Dog skal det være af en noget anden kaliber og kvalitet.

Jeg kommer aldrig rigtig videre med det. Jeg er godt til at skabe, og lave noget med mine hænder. Jeg er ikke god til at sidde foran en computer og redigere film, skrive seo tekst og meget andet.
Men måske der sidder en derude, som kunne syntes det måske var et interessant projekt at gå ind i.
Der er ikke tale om, at jeg tilbyder en løn. Lønnen vil udelukkende bestå i den omsætning vi eventuelt sammen kunne lave.

Denise
Www.conradidesign.dk

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Tilmeldt 18. Mar 18
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bare kaste dig over det alene. Alt hvad du ikke ved det vil du lære.

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler ikke om, at jeg ikke ved hvordan man gør. Det handler om, at jeg ikke tænder på at lave at det på en computer.
Men jeg ved, at der er dygtige folk derude, som kan og vil. Og måske der sad en, som kunne tænke sig at kaste sig ud i et eventyr.

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Haderslev
Tilmeldt 21. Oct 11
Indlæg ialt: 341
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise,

Jeg kan måske være behjælpelig, men kan ikke sende en privat besked til dig.

Med Venlig Hilsen
René Dyhr

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå. Hvor mærkeligt.
Fang mig på en mail 😀
denise.conradi@gmail.com

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise.

Hvis du endnu ikke har fået sat gang i din kanal, kan jeg muligivs være behjælpelig. Jeg vil dog gerne høre lidt mere om dine tanker. :)

Jeg håndterer til dagligt både små og store YouTube kanaler og har i maj udgivet en dansk guide om YouTube, både om kanaloprettelse, annoncering og YouTube analytics, så jeg har en fin håndfuld erfaring med mediet. :)

Prik til mig hvis det stadig er aktuelt.

/Sune

Fra Hvidovre
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 33
Fra  GladTeknik ApS Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du helt er klart over det, men det er ofte noget der kan tage flere år, før man overhovedet begynder at få en betydelig indtægt på YouTube, og selve markedsføringen er den hårdeste og de første hundreder og tusinder followers er vanvittigt svært at få. 

Taler af erfaring, har selv oprettet channel med 4000 followers og over 1 million views, og videoer med 170.000+ views. Fik dog kun det fordi jeg var nr. 1 i verden i et computerspil og streamede. Ellers ville ens channel jo aldrig kommer derop og vokse.  Og selv med så mange views, så var der tale om max omkring 1000 kr. i YouTube reklame penge. Det gav meget meget i donationer på Twitch end YouTube gjorde af indtægt på reklamer. Man plejer at sige, at 1 million views = ~500-2000 kr. Så hvis du skal leve af YouTube, skal du jo gerne få OVER 10 millioner Views om Måneden. Det er RIGTIGT mange. 

Men det er selvfølgelig også et "emne" som ikke kan tiltrække lige så mange views som andre kategorier kan. Men det i hvert fald værd at tage med i din overvejelse, at man ikke bliver Youtuber over én nat.

Og, hvis nu, du mister den person du finder til at lave alt computer-arbejdet, at du så risikerer din channel "dør ud".

Det er desværre sådan, at man helst skal kunne stå for det hele selv for og kræver mange måneder/års dedikation. Så mit råd er helt klart, at ham/hende du finder til at hjælpe med det, at du måske er inden over en stor del af det og ser med, sådan så du også selv kan lave det de dage han/hun er syg eller ikke er der længere. Fordi som YouTube'er skal man helst ligger 4-7 video'er op om ugen, hvis man gerne vil vokse. Jo mindre man laver noget som spredes for som en parasit over de sociale medier. :) 

Ekspres Mac & PC Reparation + Udekørende Teknisk Hjælp. Se mere på GladTeknik.dk

Tilmeldt 23. Jun 13
Indlæg ialt: 165
Fra  www.conradi.design Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glad Teknik

Tak for dine råd.

Jeg lavede en kanal for nogle år siden, som hurtigt fik både followers og views. Jeg ved ikke hvor mange subscruibers jeg har på den, måske 4-5k jeg kan ikke huske det. Flere af mine vidoer har, og fik godt 100k views ret hurtigt. Jeg har ikke gjort noget ved den siden.. overhoved, og den har en passiv indtjening på godt 1000kr pr måned. 

Den er ekstremt dårligt produceret. Min tanke var, at lave noget der er godt produceret. Bestemt ikke som en fuldtidsindtægt, men det ville da være hyggeligt, hvis den kunne ligge og genererer 4-5 gange så meget som den virkelig dårlige jeg har. 

P R O D U K T I O N   D E S I G N   S P E C I A L F X

www.conradidesign.dk 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 14. Jul 18
Indlæg ialt: 33
Fra  GladTeknik ApS Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Denise. Det lyder da til at du har fået lavet en rigtigt god channel. :) Min blev ramt at YouTube's loft på at man minimum skulle have X antal views om måneden for at have reklamer på. Så er nok der problemet lå for mig og at jeg også havde noget musik på fra stream som gjorde ikke alle kunne være reklamer på pga. ophavsret.

Men hvis sdu har passiv 1000 kr. pr. måned fra den allerede nu, og du allerede har 4-5k subscribers, så har du allerede sprunget over hvad der tager ofte flere år fra andre, så det er da helt klart værd at bygge videre på! Held og lykke med rejsen, er sikker på du nok skal få oparbejdet  den channel med dedikation og bedre kvalitets videoer. :)

Ekspres Mac & PC Reparation + Udekørende Teknisk Hjælp. Se mere på GladTeknik.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 423
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

GladTeknik ApS:

Ved ikke om du helt er klart over det, men det er ofte noget der kan tage flere år, før man overhovedet begynder at få en betydelig indtægt på YouTube, og selve markedsføringen er den hårdeste og de første hundreder og tusinder followers er vanvittigt svært at få. 

Taler af erfaring, har selv oprettet channel med 4000 followers og over 1 million views, og videoer med 170.000+ views. Fik dog kun det fordi jeg var nr. 1 i verden i et computerspil og streamede. Ellers ville ens channel jo aldrig kommer derop og vokse.  Og selv med så mange views, så var der tale om max omkring 1000 kr. i YouTube reklame penge. Det gav meget meget i donationer på Twitch end YouTube gjorde af indtægt på reklamer. Man plejer at sige, at 1 million views = ~500-2000 kr. Så hvis du skal leve af YouTube, skal du jo gerne få OVER 10 millioner Views om Måneden. Det er RIGTIGT mange. 

Men det er selvfølgelig også et "emne" som ikke kan tiltrække lige så mange views som andre kategorier kan. Men det i hvert fald værd at tage med i din overvejelse, at man ikke bliver Youtuber over én nat.

Og, hvis nu, du mister den person du finder til at lave alt computer-arbejdet, at du så risikerer din channel "dør ud".

Det er desværre sådan, at man helst skal kunne stå for det hele selv for og kræver mange måneder/års dedikation. Så mit råd er helt klart, at ham/hende du finder til at hjælpe med det, at du måske er inden over en stor del af det og ser med, sådan så du også selv kan lave det de dage han/hun er syg eller ikke er der længere. Fordi som YouTube'er skal man helst ligger 4-7 video'er op om ugen, hvis man gerne vil vokse. Jo mindre man laver noget som spredes for som en parasit over de sociale medier. :) 

Hva?

Indtægten på visninger, afhænger af mængden af reklamer.

Hvis du laver 10 minutter+ lange videoer, så vil 1 million visninger nærmere være 5000 kroner, og kan potentielt være op til 25-30.000 kroner.

Har selv drevet en del kanaler, og har en kanal der på nuværende tidspunkt har 23.000 subscribers og 8-9 millioner visninger i alt.

YouTube er en hård branche for uerfarne, og en let branche for erfarne.

Skal du bruge hjælpe til markedsføring, webudvikling eller lignende? 

Adm. Direktør hos NordDank ApS

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)