Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en der vil købe min færdig færdigudviklede(elektronik opkøb+reperation)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja emne siger så har jeg en god ide og færdigudviklet side(snart) som jeg gerne vil sælge og finde en køber til.

Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ups det gik lige hurtigt med at få oprettet dette indlæg har prøvet at ændre men uden held.

Jeg har et snart færdigudviklet opkøbe system med perfekt domæne til reparation + ide. Som jeg gerne vil sælge. Udviklet i PHP.

Skriv for mere info

Fra Brande
Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 590
Fra  www.wristease.dk Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Skriv til mig med mere info

Thomas
Varerpartier@Gmail.com

Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas jeg har skrevet en mail til dig.

selvstændig38:

Hej
Skriv til mig med mere info

Thomas
Varerpartier@Gmail.com

Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne røbe lidt mere til andre der skulle være interesserede, (selvfølgelig kun én køber)

Det et system hvor du går ind på vores hjemmeside finder feks. en iPhone eller iPad feks. du gerne vil sælge til os så vælger du gigabyte og stand også får du en pris, tilføjer så produkter til kurv også har du solgt dit produkt til os. Det her projekt kunne man nemt kombinere med noget reparation + en anden ide som jeg har, der kommer til at være første af sin slags af i Danmark. Jeg har allerede domænet der passer til foretagende og det kunne jeg nemt se blive til noget stort i fremtiden. Derfor er det også de rette folk jeg søger til at købe mit projekt.

Da projektet ikke er 100% færdigudviklet endnu ville vi kunne tilføje min ekstra ide, plus hvis der skulle være andre udfordringer rent programmeringsmæssigt.

 

Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger stadig en der gerne vil købe mit system og viderudvikle på det. 

Billed af produktet

http://ibuyit.dk/rep.png

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Lidt inspireret fra Amazon appen, hvor man tager et billede af et produkt, så giver Amazon produktet en værdi. 

Så sender man produktet ind til Amazon og wups, produktet er solgt til Amazon. 

Det er en fed ide,,,

Held og lykke

René

Tilmeldt 21. Jan 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak René -  faktisk er det sådan at vi selv uploader de produkter vi gerne vil købe og giver så en pris udfra produktets stand.

Jeg søger en der gerne vil åbne selvstændig virksomhed, eller måske allerede har noget kørende. 

derfor jeg søger en der gerne vil købe denne her web web applikation og evt. sætte sit eget præg på projektet :)

Håber der er nogen derude

http://ibuyit.dk/rep.png

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)