Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen her der har erfaring med en nemmere måde at lave kørebog på ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra skagen
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv regneark til kørebog. Meeen det tager jo nogle gange tid! Når jeg de travle dage glemmer at skrive ind. Jeg tænker bare. Findes der noget. Der er meget nemmere. Noget der selv skriver ind hvor jeg var og hvor mange km? Jeg sidder altid og sveder ved årsregnskabet. Det er godt der er noget der hedder faktura. Ellers har jeg ofte ingen idee om på givent tidspunkt/dato hvor jeg var! 🤔😜

Fra Årslev
Tilmeldt 28. Aug 16
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger appen mileagebook til min telefon, den fungere helt godt 😀

Fra Skanderborg
Tilmeldt 1. Jan 17
Indlæg ialt: 166
Fra  Online Relation Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja mileagebook er fantastisk. Især når køreturen er færdig og man trykker overfør til Dinero, og alt kørsel data er røget ind i regnskabet automatisk.

Udover er det er jeg så også glad for at have gps lokationer på de steder jeg har været, hvis skat pludselig skulle kigge tvivlende på min kørebog.

Fra skagen
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for rådet 😀 har du prøvet noget der kan sættes i OBD stikket i bilen?. tænker bare om der er noget der kan tilsluttes dinero også.

Fra skagen
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for ideen. 😀

Tilmeldt 23. Nov 16
Indlæg ialt: 29
Fra  Meier Solutions IvS Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan også anbefale Milecatcher.

Super enkeltBig Smile

System og Appudvikling i Holstebro - Meier Solutions

Fra skagen
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak for alle gode råd. Jeg har ecofleet nu. Det virker bare. Havde fuldversion i 2 måneder. Betaler kun 111 kr om måneden. Nu har jeg mere tid til kunderne 😉😀😎 .... det er altså ikke mange penge! I sidste ende er det sparet og trukket fra. Tænk at kørebogen eksistere i så nem en udgave. Skulle skat komme forbi med tvivl. Så har jeg gps data som følger mig over alt... og den lyver ialfald ikke 🤗

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)