Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Economics projektstyring

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg kigger ind i en 50 mand stor virksomhed som arbejder med projekter. Der er på nuværende tidspunkt ikke reel timeregistrering og projektstyring, hvilket vi vil have implementeret.

Her overvejer jeg tillægmodulet til economics for projektstyring og timeregistrering, er der nogen der har kendskab og erfaring hermed? Det er essentielt for mig at vi etablere et simpelt system som operer hurtigt og som er effektiv at anvende for de ansatte, samt at projektstyringen giver mulighed for afslutningsvis at udarbejde eller connecte til et BI værktøj der kan give os nogle visuelle outputs med måling på produktgrupper, kunder og konkrete projekter for kunden?

Der bogføres pt i economic.

Jeg vil sætte stor pris på erfaringer og sparring.

Mvh Mads

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft en kunde som anvendte Timelog (hvis jeg husker korrekt), det fungerede rigtig godt samt fornuftigt i forhold til projektstyring mv. Virksomheden var omkring 80 ansatte.

Generelt med timeregistreringssystemer bør du også tage med i overvejelsen hvilken type af virksomhed det er. For eksempel, hvis det er en virksomhed, hvor medarbejdere har mange møder ude af huset, så er det en stor fordel at finde et timeregisteringssystem, som medarbejderne kan tilgå fra en app på telefonen. 

Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikokj

Tak for dine erfaringer, god aften.

Mvh Mads

Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil rigtig gerne tage imod mange flere råd :-)

God dag.

Tilmeldt 12. Feb 18
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Hvilken type virksomhed drejer det sig om? 

Jeg har kunder som anvender Intempus til tidsregistrering, men svagheden er registrering af vareartikler på kunder. 

Så hvis der skal registreres varer i større omfang vil jeg ikke kigge mod Intempus.

Mvh Morten.

Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er tale om er digitalt reklamebureau. Så varetræk er ikke essentielt, men tildeling af fællesomkostninger samt eventuelle afdeling eller projektallokerede omkostninger ud over timer.

Mvh Mads

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger selv e-conomic til min private virksomhed, hvor vi bare er 2 der logger timer. 

Jeg laver også BI systemer. 

Jeg har også trukket data ud fra e-conomic. 

Min erfaring. 

Det fungerer godt, hvis man har en virksomhed hvor man sælger timer, og brugerene selv kan finde ud af at logge ind og logge deres timer. Det er nemt at flytte timer over på faktura mm. 

Det er svært og tungt at tække data ud fra e-conomic til BI systemer.  

Der er forresten også en bug i e-conomic. Dem der logger timer, kan relativt nemt komme ind og se alle dine fakturaer mm. Jeg har gjort dem opmærksomme på problemet for flere snart et år siden, men det er stadig muligt :-) 

Det var vist mine 2 rodede cents :-)

Tilmeldt 19. Jan 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus,

Tak for dit svar - Jeg overvejer at arbejde mig ind i Power BI universet og har hørt fra andre at det skulle spille godt sammen med data fra economics.

Mange tak for dine tips!!

Mvh Mads

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)