Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ompakning af kaffe

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære amino'er

Jeg er en ung iværksætter som søger nye udfordringer. 

Jeg vil gerne købe noget kaffe, som jeg tilsætter sukker og  putter i egne poser som jeg så sælger videre. 

Er det lovligt? 

Kan det kaffe firma som ejer den kaffe blanding på den kaffe jeg køber køre en retssag mod mig fordi jeg ikke skriver deres navn på poserne?  

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Føj for den lede kaffe med til sat sukker det eneste der skal i kaffen er mælk...
😠
men mht. det der med at sælge det videre det må du godt men husk lige at skrive den anden producent's navn fordi det er god stil...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren

Jeg er ikke helt sikker på hvad det er du vil, men prima kan jeg kun se du vil være underlagt levnedsmiddel regler, men spørgsmål om du ikke kan finde en færdig produkt som du kan sælge i stede for..

Tilmeldt 19. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe du er åbenbart ikke så meget for kaffe med sukker Stick out tongue

Tror du jeg skal aftale med producenten af kaffen at jeg ligger hans navn på mine poser ? 

Tilmeldt 19. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svar. :) 

Tilmeldt 19. Apr 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for svar. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok godt få eget navn. du skal bare lede efter nåde af private label firma som kan lave det for dig.

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 15
Indlæg ialt: 114
Fra  Inca Copenhagen I/S Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Som det er sagt, tror det mest er, at du overholder fødevarestyrelsens regler.

Vi importerer kaffebønner og ville nok ikke ønske vores producents navn på posen som var det selve mærket, dog intet problen med en tekst der nævner mærket

Men jeg kan ikke se det skulle være et problem, at man evt benyttede vores kaffebønner et sådan et projekt.

Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt at der er populært at smugle kokain med i kaffeindpakninger over landegrænser, så pas du ikke bliver forvekslet der. Altiverbativt kan det være en ny forretningside, kan være Lurks in the dark bliver stor fan for sukker i kaffen ligepludselig ;)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)