Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

altmuligkvinde.dk - Ydelser/priser/markedsføring??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er

Til efteråret skal jeg tjene til dagen og vejen, imens jeg læser nogle kurser på universitetet. I den forbindelse, overvejer jeg at starte selvstændig virksomhed, og arbejde for private og virksomheder med for eksempel:

- Receptionsarbejde

- Lagerarbejde/assistance ved for eksempel statusoptælling

- Opvask og rengøring

- Børnepasning og husarbejde

- Kørsel/transport (af mindre ting)

Mine spørgsmål til jer er:

- Hvad kan man ellers tilbyde (hvis man ikke har nogle særlige kompetencer :))?

- Bliver det for meget at tilbyde alverdens ydelser (og netop brande sig på at være altmuligkvinde)? 

- Hvad kan man tage i timen for den slags ufaglært arbejde?

Tusind tak for jeres tid :) 

Hilsen Ronja

Tilmeldt 6. Jan 18
Indlæg ialt: 46
Fra  Juridisk Servicecenter Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ronja

Nu skal jeg overhovedet ikke være en lyseslukker for det kan være det viser sig at være en fantastisk idé! Men som udgangspunkt tror jeg aldrig man skal starte selvstændig virksomhed kun for “pengenes skyld” - de ting du vil tilbyde lyder også som noget du formentlig kunne tjene bedre på ved at tage forskellige vikarjobs el. lign. i perioden, eller det bare mig? Desuden koster det også lidt at få en god opstart tror jeg, selvom man selv kan sætte sig et nok så lille budget. For mig personligt var det primært af andre årsager end indtjeningen, at jeg kastede mig ud i det for en lille måneds tid siden.

Held og lykke i hvert fald hvis du starter! :)

 www.juridiskservicecenter.dk - hjælp til køb af bolig (private) / freelance sagsbehandling (virksomheder) 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for din respons Chanie. Jeg tænker præcis det samme som dig, men måske det ene ikke udelukker det andet og jeg kunne godt fristes til at kaste mig ud i det, og se hvor det bærer hen. Måske fokusere på noget jeg kan lære noget af, noget mere administrativt.

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tilmelde dig på happyhelper.dk som er en platform for rengøringshjælp. Du bestemmer selv din timepris.

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronja.

Hvis jeg var dig, ville jeg nok begrænse mine ydelser lidt. Eksempelvis til at omfatte receptions- og kontorarbejde, herunder bl.a. arkivering, mødeklargøring, postsortering, rydde op i køkken/kantine m.m.

ELLER: Rengøring, havearbejde, snerydning, børnepasning, hundeluftning el.lign.

Kørsel og transport ville jeg ikke umiddelbart kaste mig ud i uden lidt kendskab til denne branche. Der er også noget omkring forsikring af gods og indbo, hvis du flytter ting for andre.

Nu ved jeg ikke, hvor i verden du holder til, så det vil din timepris jo også afhænge lidt af. Men rengøring og service ligger vel typisk på 200 - 250 kr. i timen ekskl. moms og kontorarbejde ligger vel omkring 250 - 300 kr. i timen ekskl. moms.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit input Jassie.

Vh Ronja

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kasper

Tusind tak for dit MEGET brugbare svar. Jeg tror jeg vil begrænse mig og fokusere på kontor/reception/administration.

Men nu leger jeg også med tanken om at tilbyde mine ydelser online, altså som online assistent eller lignende. Jeg er bosiddende i København, så jeg tænker at der er mange virksomheder, der kunne være interesseret i at bruge mine services, både online og IRL.

Jeg tænker, at det vil kunne lade sig gøre at holde fokus, selvom ydelserne både tilbydes fysisk i virksomheden og online? 

Taknemmelig hilsen

Ronja

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronja :
Jeg tænker, at det vil kunne lade sig gøre at holde fokus, selvom ydelserne både tilbydes fysisk i virksomheden og online? 

Ja, helt sikkert. Hvis du kan udtænke en smart online-model på dine services, så tag da endelig det med også. Tænker der må være mange muligheder for netop kontor-service i København.

Ønsker dig det bedste.

Mvh. Kasper

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak Kasper!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)